RECENZJA KOREKTORÓW || Gamiss

Cześć! Jak tam u Was? Bo u mnie całkiem w porządku. Jak na razie w szkole nie jest jakoś super źle, jest nawet okej, nie da się narzekać, ...

Cześć! Jak tam u Was? Bo u mnie całkiem w porządku. Jak na razie w szkole nie jest jakoś super źle, jest nawet okej, nie da się narzekać, ale zobaczymy czy za dwa miesiące nadal będę tak sądzić. Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją korektorów z firmy Gamiss, robiąc u nich zamówienie stwierdziłam, że wypróbuję ich paletę korektorów, która ma 15 kolorów. Byłam bardzo ciekawa jak będą mi służyć i czy będę godne polecenia oraz czy w ogóle da się je używać. Jeśli również jesteście tego ciekaw to zapraszam Was na dalszą część posta.

Na początku nie wiedziałam czy je zamawiać czy nie no bo wiecie, kosmetyki z chińskich stron. Wiele razy słyszałam, że nie są one jakieś super, aż w końcu sama postanowiłam je wypróbować.
Aktualnie moja paletka nie jest w takim stanie jak na zdjęciach, jest w znacznie gorszym. Jest to spowodowane ciągłym używaniem, a czy jestem z niej zadowolona? Cóż, można powiedzieć, że tak. Sądziłam, że nie będzie jakoś super zakrywać, a jest na prawdę świetna. To co ma zakrywać zakrywa, może nie w 100% ale w 94% owszem.
KOREKTORY - KLIK // KOREKTORY - KLIK // KOREKTOWY - KLIK  

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Sama posiadam tą paletkę i fajnie sprawdza się przy konturowaniu
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym się nie połapała którego korektora do czego używać, dlatego nie zdecydowałam się na tą paletkę
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją, swietna jest! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy