ULUBIONE SERIALE

Ponad rok temu pisałam post o serialach, które uwielbiam, lecz od tamtego czasu dużo się zmieniło, pisałam wtedy, że wciągnęłam się w oglą...

Ponad rok temu pisałam post o serialach, które uwielbiam, lecz od tamtego czasu dużo się zmieniło, pisałam wtedy, że wciągnęłam się w oglądanie The Orginals - jednak nie, mimo iż kocham tego typu seriale, to po rozpoczęciu drugiego sezonu moja fascynacja znacznie opadła i nie miałam już ochoty wracać do tego serialu, tak ja postanowiłam tak też zrobiłam i nie wróciłam już do niego ani razu. Ale znalazłam kilka nowych miłości serialowych do których wracam z wielkim kubkiem kawy!




Do miasta Gotham z każdym odcinkiem wracam z wielką przyjemnością. Ten serial odkryłam dzięki mojemu chłopakowi i na całe szczęście, ponieważ na dzień dzisiejszy jest to najlepszy serial jaki kiedykolwiek obejrzałam, a oglądałam ich dość dużo, także. Serial ten znajdziecie w internecie, czy znajdziecie go w telewizji nie jestem pewna, ponieważ głównie oglądam z internetu. Jeśli dobrze pamiętam datę to 20 września wyszedł drugi sezon, który jest pełen niespodzianek.

Lucyfer, dość dużo słyszałam o tym serialu, zwłaszcza w telewizji. Nie powiem nie, reklamy na temat tego serialu bardzo mnie zaciekawiły, no bo kto nie lubi diabła, który przyszedł na świat bo znudziło mu się jego dotychczasowe miejsce, czyli piekło? Serial zdecydowanie polecam, znajdziecie go w telewizji jak i w internecie.

O tym serialu było i jest głośno. W tym roku wyszedł drugi sezon i mimo iż nie skończył się jeszcze ten drugi sezon to i tak potrafię stwierdzić, że jest lepszy od pierwszego. W tym serialu najlepsze jest to, że każdy sezon jest o czymś innym. Pierwszy sezon był o kampusie w którym jest seria tajemniczych morderstw, a w drugim o szpitalu w którym również są morderstwa. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam właśnie takie seriale, tego szczególnie mimo iż wydaje się być sztucznym.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. ja nie jestem zwolenniczką seriali, lecz te wydają się fajne :p

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam oglądać seriale, niestety nie oglądałam jeszcze żadnego z wymienionych przez Ciebie, ale mam zamiar to zmienić! :) Jakbyś mogła podać tytuł ostatniego, to byłabym wdzięczna - coś mi świta, ale nie jestem pewna - Scream Queens? :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przepraszam zapomniałam. Tak, Scream Queens

      Usuń
  3. Jeżeli chodzi o mnie, to seriale są moją drugą miłością! Z The originals mam podobnie, po drugim sezonie gdzieś się zgubiłam i serial poszedł w zapomnienie. Reszta seriali, które wymieniłaś kojarzę, ale nie miałam okazji obejrzeć. Jest tyle świetnych produkcji, ale za mało czasu :D
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O żadnego z nich nie ogladałam :D

    rilseee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. great post... have a nice day...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już chyba obejrzałam wszystkie możliwe seriale i powróciłam do "Gotowe na wszystko" :D A jak lubisz " Scream queens" to polecam również "Scream" :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam go, ale niestety tylko dwa odcinki(?) nawet nie jestem pewna czy te dwa:) ale wydawał się być fajny także dziękuję za przypomnienie o nim!

      Usuń
  7. Oglądałam The Originals, dałabym jakieś 7/10, bo fabuła niby jest spoko, ale nie wciągnęło mnie tak jak na przykład Pamiętniki wampirów 1-6 sezony. Scream Queens trochę na odwrót - fabuła dosyć kiepska jak dla mnie, ale i tak oglądałam. ._.

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie znam żadnego :d bardziej skupiam się na filmach ;d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No to czas zacząć oglądać Gotham! Szczególnie, że gra w nim mój ulubiony aktor z Życia na Fali, który namiętnie oglądałam kilka lat temu :) Scream Queens też miałam zacząć oglądać, bo lubię młodą Roberts. Jakoś tak mam, że często do filmów/seriali przyciągają mnie aktorzy ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy