JEANS

Witam wszystkich! Jak Wam mijają dni w szkole? Bo u mnie nie najgorzej, serio. Myślałam, że w technikum będzie gorzej. Owszem jeszcze się ...

Witam wszystkich! Jak Wam mijają dni w szkole? Bo u mnie nie najgorzej, serio. Myślałam, że w technikum będzie gorzej. Owszem jeszcze się nie zaczęła ta cała nauka, ale teraz głównie chodzi mi o klasę i o szkołę. Na razie widzę same plusy.



W ostatnim czasie zakochałam się w jeansach. Oczywiście te jeansy muszą mieć dziury, ponieważ te  bez są dla mnie takie monotonne. Racja, ostatnim czasem dość dużo osób nosi spodnie z dziurami i można by rzec, że one również są monotonne, jednakże moim zdaniem nie są one aż tak popularne zwłaszcza w moim mieście, ponieważ ja nie mieszkam w jakimś super dużym mieście. Jest to małe miasto gdzie nie wszyscy je noszą.
Co do stylizacji to dziś na sobie mam bluzkę w paski. Jeszcze rok temu ten wzór był moim wzorem. Co drugą bluzkę miałam właśnie i w paski jednakże ostatnio trochę się pozmieniało i przestałam go nosić. Jak wiadomo, style uwielbiają wrócić dlatego też do mojej szafy przyszła nowa bluzka w paski, która pochodzi z Trendsgal. Tę bluzkę mogliście już ujrzeć w jesiennej stylizacji. Do tej bluzki założyłam cardigan, który pochodzi z  Top Secret oraz jeansy oczywiście z dziurami, które są ze strony zaful. Na tę stronę jeszcze nigdy nie narzekałam i tym razem również się nie zawiodłam, świetna jakość nic się nie pruje ani nie niszczy w inny sposób. Co do butów to założyłam botki, które są moją miłością!
 cardigan - top secret // bluzka - trendsgal // spodnie - zaful (KLIK) // buty - no name 


You Might Also Like

32 komentarze

  1. Stylizacja wyszła świetnie! Podobają mi się Twoje spodnie, choć sama takich nie noszę. Ale chyba pora to zmienić ;)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG, cardigan chcę w swojej szafie :P Lecę sprawdzić stronę Top Secret czy jeszcze go mają. A co do szkoły, a właściwie studiów... istny kosmos. Ale cóż. Nie ma lekko :) xoxo

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie jestem pewna czy go znajdziesz, ponieważ kupiłam go z rok temu :\

      Usuń
  3. bardzo podoba mi się stylizacja :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, mega stylizacja ;D Zostaję na dłużej- obserwuję :)
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację oraz cieszę się, że stylizacja się podoba ;D

      Usuń
  5. fajnie wyglądasz
    spodnie bardzo mi się podobają
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie też jeansy są podstawą niemal każdej stylizacji, jednak preferuję te 'monotonne', ze względu na środowisko,w ktorym się obracam ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem swetro- maniaczką, więc nie byłabym sobą, gdybym nie powiedziała: cudowny sweterek! Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnych takich spodni, ale coraz badziej się do nich przekonuję :)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dokonasz kupna takich spodni!

      Usuń
  9. Podobają mi się spodnie z dziurami lub przetarciami. Mimo, że sama ich bym nie założyła (nie lubię nosić jeansów) to na kimś zawsze prezentują się dobrze :) Super stylizacja!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że za nimi nie przepadasz :\ może kiedyś zmienisz zdanie :)

      Usuń
  10. Spodnie fajnie się prezentują ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wygląda ta stylizacja, masz śliczne te spodnie! Koniecznie muszę nabyć podobne :D
    Obserwuję ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz rewelacyjnie!! <3

    Zapraszam do obserwowania:
    KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobre połączenie! Jestem ciekawa, na jakim kierunku w technikum jesteś? Ps. u mnie też nie najgorzej, chociaż to dopiero początek nauki, w nowym roku na wstępie powitają mnie egzaminy!
    best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kierunku to przygotowuje o nim post, także na razie nie będę nic zdradzać! :)

      Usuń
  14. sliczna!:))

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja :) Kardigan najbardziej mi się podoba :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy