KOSMETYKI Z CHIŃSKICH STRON - JAK TO Z NIMI JEST?

Witam Was w kolejnej kosmetycznej recenzji na blogu. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną paletką tyle, że dziś to paletka z cieniami do oc...

Witam Was w kolejnej kosmetycznej recenzji na blogu. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną paletką tyle, że dziś to paletka z cieniami do oczu, a nie korektorów.

Paletka pochodzi ze strony sammydress. Na początku napiszę, że ostatnim czasem pokochałam kupować kosmetyki i staje się to moim jeszcze większym uzależnieniem z dnia na dzień. Jak wyżej wspominałam zamówiłam paletkę cieni do oczu. Na pierwszy rzut oka byłam bardzo mile zaskoczona. Wszystko ładnie zapakowane, paletka jest piękna i tutaj nie kończy się nasze rozczarowanie, ponieważ po otwarciu ujrzałam cudowne kolory w których się zakochałam.  Co do pigmentacji to jest okej, nie ma na co narzekać zwłaszcza, że jest to kosmetyk z chin.  PALETKA - SAMMYDRESS ( KLIK )
PIERŚCIONKI ZE ZDJĘĆ - ZAFUL.COM (KLIK) 

Oprócz tego na stronie sammydress, zamówiłam szablony do robienia makijażu. Niestety o nich za bardzo wypowiedzieć się nie mogę, ponieważ jeszcze ich nie używałam. Na dzień dzisiejszy jestem tylko w stanie powiedzieć to, że są dobrej jakości i dopasowane do oka. Uważam, że warto je wypróbować, ponieważ nie kosztują jakiś majątek. SZABLONY DO MAKIJAŻU OKA - SAMMYDRESS ( KLIK )

You Might Also Like

7 komentarze

  1. jakoś do chińskich kosmetyków nie mogę się przekonać

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś ciągle mam obawy przeciw skutkom zdrowotnym oddziaływania chińskich kosmetyków :(
    Ale paletka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory cieni, ciekawa jestem jak z jakością :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam kilka kosmetyków z Chin i nie są złe :)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne kolorki ma paleta.
    Ale ja z chińskimi kosmetykami się niezaprzyjaźniam. ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta paletka ma boskie kolory no ale szkoda ze pigmentacja jest tylko ''okej '' :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy