HAUL KOSMETYCZNY

Ostatnio zrobiłam małe zakupy kosmetyczne w rossmanie oraz inglocie. Postanowiłam, że pokażę Wam nowo zakupione kosmetyki. Nie wiem jak Wy, ...

Ostatnio zrobiłam małe zakupy kosmetyczne w rossmanie oraz inglocie. Postanowiłam, że pokażę Wam nowo zakupione kosmetyki. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam kupować nowe kosmetyki, tak samo jak ubrania, dlatego też tworzenie tego posta jest dla mnie samą przyjemnością. Jak wspominałam, to nie są duże zakupy tylko małe, wszystkie produkty, które zakupiłam można policzyć na jednej ręce.

 Pierwszą rzeczą jest matowa baza pod makijaż z inglot. Baza ma za zadanie matować naszą cerę oraz przedłużać nasz makijaż. Na dzień dzisiejszy nie mogę za bardzo się wypowiedzieć na temat tej bazy, ponieważ używałam jej dwa razy, ale po dłuższym stosowaniu na pewno dam znać. Cena, 25 zł.

Następną rzeczą jest lakier również z firmy inglot. Kolor jest na prawdę świetny. Lakier przeszedł już swój test i mogę przyznać, że jest fajny, ale nie za taką cenę, ponieważ jeśli dobrze pamiętam kosztował 25 zł, ja zapłaciłam 13 zł, bo był na przecenie, ale moim zdaniem cena powinna spaść, ponieważ nie płacimy za jakość tylko za firmę, a firma z tym produktem się nie sprawdziła.

 Sól morska w sprayu, zakupiłam ją bo mam problem z włosami, a ten problem polega na tym, że moje włosy puszą się gdy na dworze jest wilgotno lub podczas deszczu, każdy inny ma normalne, a ja jakąś puszcz na głowie. Przeczytałam na stronie internetowej, że sól właśnie i z tej firmy na zapobiec temu, czy to prawda? Cóż jeszcze się nie przekonałam bo na razie nie wyszłam jeszcze na dwór podczas wilgoci, ale jak wyjdę i sprawdzę to na pewno Was powiadomię. Spray kupiłam w rossmanie, za 12,99zł.

Następnie mamy szminkę z firmy Maybelline. Oczywiście szminka jest matowa, jak to każda w mojej kolekcji. Tutaj już zgadzam się z ceną, ponieważ produkt jest na prawdę świetny. Długo się trzyma, nie wysusza ust ( co często się zdarza przy matowych szminkach ) to są najlepsze plusy każdej matowej szminki. Minusów na razie nie odkryłam i mam nadzieję, że zostanie tak do końca. Ja ją zakupiłam za 22,99 zł na przecenie w Rossmannie.


You Might Also Like

10 komentarze

  1. Ostatnio się zastanawiałam nad kupnem jakiejkolwiek bazy, bo szczerze mówiąc nigdy jej nie stosowałam. Śliczny kolor szminki!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słysze o takiej soli morskiej :o
    Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ta baza z inglota :) xox pozdrawiam ,

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor szmineczki cudny :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminka ma cudowny kolor, muszę ją kupić! :D
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Jest cudowna i długo się utrzymuje na ustach

      Usuń
  7. Daj znać czy ten spray działa bo też mam ten sam problem z włosami ;) o bazie słyszałam dużo pozytywnych opinii a pomadka jest genialna nie wiedziałam że Maybelline posiada matujące z tej serii:)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy