HALLOWEEN GIVEAWAY | DRESSLILY

Jak wiadomo zbliża się Halloween - święto, które nie jest obchodzone przez wszystkich, jeśli chodzi o mnie to zawsze chciałam je obchodzić...

Jak wiadomo zbliża się Halloween - święto, które nie jest obchodzone przez wszystkich, jeśli chodzi o mnie to zawsze chciałam je obchodzić tak jak w USA. Chodzić po domach i zbierać cukierki, a później będąc już starsza chodzić na imprezy.
 Dresslily (klik) z tej okazji postanowiła zrobić rozdanie w którym do wygrania jest 100$ na zakupy na ich stronie internetowej, który trwa do 18 października.
Co zrobić aby wziąć udział w konkursie? To bardzo proste! Wystarczy, że:

• Udostępnisz ten post (klik) na przynajmniej dwóch portalach społecznościowych takich jak: facebook, twitter, instagram, lookbook itp. 
• Wyślesz linki do udostępnionych postów na adres e-mail: blog@dresslily.com przed 18.10.2016r.
• 15 zwycięzców zostanie wylosowanych losowo w dniach od 19 do 23 października tego roku przez: blog@dresslily.com

Zasady są bardzo proste! Zachęcam do wzięcia udziału w tym konkursie, ponieważ można na nim tylko i wyłącznie zyskać!





You Might Also Like

1 komentarze

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy