POWRÓT DO RZECZYWISTOŚCI

Dzisiaj pierwszy raz piszę tutaj jako uczennica technikum. Dzisiaj było rozpoczęcie roku szkolnego 2016/17, a co to oznacza? Cóż to oznacz...

Dzisiaj pierwszy raz piszę tutaj jako uczennica technikum. Dzisiaj było rozpoczęcie roku szkolnego 2016/17, a co to oznacza? Cóż to oznacza, że wszystko uległo zmianie, koniec wstawania o tej godzinie o której ja chcę, a nie mój budzik. Ponownie muszę wrócić do tej rutyny. Codzienne wstawanie o 06:30, wyjście do szkoły o 07:30, wyjście ze szkoły, nauka, jedzenie, czas dla siebie i ponownie nauka i tak przez kolejne 10 miesięcy. Powrót do tej monotonności przyprawia mnie o zawroty głowy, ale spokojnie dziś nie będę aż tak narzekać, ponieważ jeszcze nie zaczęliśmy szkoły tak prawdę mówiąc. Od jutra już mamy lekcje, w prawdzie nie będą to jakieś ciężkie lekcje, ponieważ jak wiadomo pierwszy tydzień szkoły zawsze jest organizacyjny. Co do szkoły to jestem w sumie pozytywnie nastawiona, ale nie w stu procentach, ponieważ jak wiadomo zawsze strach jest, zwłaszcza w nowych szkołach. Mogę się przyznać, że jestem zadowolona z wychowawcy. Już na dniach otwartych chciałam aby był moim wychowawcą i tak też się stało. Co do klasy to jakąś część znam, bo mieliśmy spotkanie klasowe. Przyznam, że dzięki temu spotkaniowi znacznie łatwiej jest mi się odnaleźć w tej klasie. Nie wiem czy Wam pisałam, ale w tej klasie nie mam żadnej bliskiej koleżanki. Idę tam sama. Niby znam parę dziewczyn z gimnazjum, lecz tylko z widzenia.
Jeśli by tak spojrzeć to, to jest nasz taki ostatni dzień wolności, no bo jutro szkoła. Także wykorzystajcie ten dzień jak najlepiej!

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ja też będę musiała teraz rano wstawać. Jutro jeszcze mam na 7;10 ;/
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstawać rano, to jest jeden z wielu minusów szkolnych

      Usuń
  2. Powodzenia w nowej szkole, na pewno będzie super. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. great post...
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  4. super bedzie :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze! Sama chciałabym już wyjść z gimnazjum i poznać nowych ludzi, no ale jeszcze ten rok mi został. Świetne zdjęcia :D
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oj ten rok minie Ci bardzo szybko! :D

      Usuń
  6. Ja zaczynam liceum, obydwie sobie poradzimy. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wakacje się skończyły, teraz już codzienność :/

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia:) powodzenia w nowej szkole!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy