LITTLE PUPPY

Jeszcze przedwczoraj rozmyślałam sobie jakby to było, gdyby moje jedno z największych marzeń się spełniło. Co do gdybania to pochwalę Wam si...

Jeszcze przedwczoraj rozmyślałam sobie jakby to było, gdyby moje jedno z największych marzeń się spełniło. Co do gdybania to pochwalę Wam się moją wiedzą, ponieważ ostatnio na zawodowych robiliśmy testy na tym temperamentności i mój temperament to melancholik, czyli bardzo często gdybam, chociaż w ostatnim czasie jednak staram się mniej tego robić, no ale nie wyszło. Ale można by rzec, że te gdybanie wyszło mi na dobre i to nawet bardzo, ponieważ wczorajszy dzień był jednym z trzech najlepszych dni w moim życiu. Największą radość sprawiło mi to, że moje marzenie w końcu się spełniło. Po ponad roku moje marzenie jest obok mnie, czyli pies. Mimo iż byłam pewna, że znacznie bardziej wolę maltańczyki to od razu, gdy zobaczyłam tego psiaka zakochałam się. Nie ma on konkretnej nazwy, ponieważ jest on mieszańcem beagle oraz spaniela. Więc od dziś mój nowy zwierzęcy przyjaciel Eddie (tak postanowiłam go nazwać) jest moim drugim oczkiem w głowie.

Ogólnie to brakowało mi psiego przyjaciela. Swojego ostatniego psa miałam w pierwszej gimnazjum, niestety sprawy potoczyły się tak, a nie inaczej i nie ma go już z nami. Mam nadzieję, że dzięki niemu moja aktywność będzie jeszcze lepsza i że będę częściej chodzić na spacery, a teraz zostawiam Was ze zdjęciami tego małego urwisa.
 Jak widać, ciężko jest zrobić zdjęcia psowi, który najchętniej by tylko spał.

You Might Also Like

7 komentarze

  1. cudowny maluszek<3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy szczeniak :) Piękne zdjęcia mu zrobiłaś :)
    Kochana jeśli możesz kliknij w link w najnowszym poście, dzięki ;*
    www.rzetelne-recenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziak <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest uroczy! Mieć zwierzęcego przyjaciela, to coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny! Jednym z moich marzeń jest posiadanie pieska i mam wielką nadzieję, że się kiedyś spełni :)

    Pospolitaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy