IDZIEMY DALEJ, DO PRZODU

9/08/2016

Z każdym nowym dniem coś się kończy, a coś się zaczyna. Więc z wielkim smutkiem żegnałam tegoroczne wakacje, które już dobiegły końca, dość dawno... Muszę jednak przyznać, że spędziłam je na prawdę cudownie, z najlepszymi osobami. Powiem Wam nawet, że kontakt z moją siostrą jak i mamą się znacznie polepszyły, a to wszystko przez to, że zaczęły mnie wspierać w tym co robię, kibicują mi w tym i chcą mi pomagać w tym aby blog był jeszcze lepszy, za co im bardzo dziękuję. Te wakacje również różnią się od poprzednich. W końcu odpoczęłam i wyjechałam gdzieś z rodziną. Nie różnią się również przez to, ale dlatego, że po tych wakacjach czekała na mnie nowa szkoła, nowi znajomi, nowi nauczyciele oraz nowe wyzwania. Myślałam, że początek w nowej szkole będzie katastroficzny, na szczęście się myliłam. Wyróżniają się jeszcze tym, że spędziłam je z osobą na której zależy mi najbardziej.
Z racji, że zaczął się nowy rok szkolny to postanowiłam, że przyszedł czas na zmiany. Tak. Postanowiłam zmienić wygląd bloga. Mam nadzieję, że wam się podoba, ponieważ ja jestem z niego zadowolona.

                    bluzka H&M // spodenki ZAFUL // buty ADIDAS

23 komentarze

  1. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, oczywiście, że poklikam :*

      Usuń
  2. Teraz po wakacjach też stawiałam wyzwania nowej szkole, ale jak na razie jest spoko - klasa jest spokojna, ludzie są mili, większość nauczyciele sprawia bardzo miłe wrażenie. Już mamy obranych kilka przedmiotów, na które po prostu czekamy z niecierpliwością :)
    Fajnie, że masz takie wsparcie w rodzinie w prowadzeniu bloga. Ktoś zawsze może Ci pomóc w niektórych sprawach. A to zrobi zdjęcia, czasami może nawet podrzuci jakiś fajny pomysł na post :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, zawsze jest ktoś kto pomoże coś wybrać i to jest właśnie w tym najlepsze.

      Usuń
  3. każdy dzień przynosi co innego...
    Super wygladasz
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że Twoje wakacje były naprawde udane. Cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczne zdjęcia :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że możesz liczyć na swoich bliskich. Wsparcie ze strony innych jest bardzo ważne, we wszystkim co się robi :)
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    FioletowaKanapa

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wygląd :)
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  8. ulala sliczne zdjecia:*

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd bloga jest świetny, tak samo jak zdjęcia-cudowne <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Wazne jest miec optymistyczne nastawienie ;3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.