ICED COFFEE

Dzisiaj przychodzę do Was przepisem na mrożoną kawę. Przepis ten nie jest jakoś specjalnie trudny oraz z pewnością każda z Was wie jak go ...

Dzisiaj przychodzę do Was przepisem na mrożoną kawę. Przepis ten nie jest jakoś specjalnie trudny oraz z pewnością każda z Was wie jak go zrobić, ale mimo wszystko może znaleźć się osoba nie znająca tego przepisu. Plus chciałabym urozmaicić swojego bloga, aby nie było tutaj tylko postów tematycznych, związanych z modom oraz z codziennością. Chcę spróbować czegoś nowego, a posty kulinarne nadają się w sam raz. Także mam nadzieję, że w przyszłym czasie pojawi się jeszcze więcej postów kulinarnych.

Co będzie nam potrzebne?
* kawa
* zimne mleko
* cukier
* kostki lodu
* bita śmietana
* owoce
( Dwie ostatnie rzeczy, czyli bita śmietana oraz owoce nie są nam potrzebne. Bez nich również uda nam się zrobić tę kawę. One są po prostu dodatkiem, aby ta kawa również jakoś wyglądała. )

Sposób przygotowania: na początku do kubka wsypujemy kawę. Ilość łyżeczek zależy od Waszego upodobania. Następnie wsypujemy cukier i tutaj ilość łyżek również zależy od Was. Po tych dwóch czynnościach przechodzimy do wlewania zimnego mleka do kubka. Dokładnie mieszamy zawartość kubka, tak aby wszystko zostało bardzo dobrze wymieszane. Jeśli to zrobimy do kawy nie pozostało nam nic innego niż włożyć kostki lodu i tutaj powtórzę się po raz trzeci. Ilość kostek lodu zależy od Was. I to wszystko! Mrożona kawa jest gotowa.
Dodatki: jak pisałam wyżej bita śmietana oraz owoce są tylko dodatkiem. Z tych dwóch produktów nie musimy korzystać, no chyba, że chcemy aby nasza kawa jakoś wyglądała. Sposobu przygotowania bitej śmietany nie będę Wam opisywać, ponieważ to macie na każdym opakowaniu lub po prostu macie tą w sprayu(?) nie wiem czy dobrze to napisałam. Co do owoców to ja wybrałam maliny, czyli owoc uwielbiany prze ze mnie.

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Mmmm uwielbiam mrożoną kawę! Robiłam sobie ją w upalne dni, ale zamiast bitej śmietany (bo ktoś zeżarł..) dodawałam lody śmietankowe lub toffi :) Było pysznie!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo z lodami byłby jeszcze lepsze! Na pewno spróbuję, gdy upalne dni powrócą

      Usuń
  2. Lubię mrożoną kawę,a le w moim przypadku mleko musiałoby zostać zastąpione tym pochodzenia roślinnego ;) No i musiałabym wyrzucić z przepisu bitą śmietanę :D
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  3. Mrożona kawa jest idealna. <3 Teraz jednak byłoby mi już za zimno na jej picie. ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ale ostatnio pogoda znów zaczęła się poprawiać

      Usuń
  4. Ale pysznie wygląda ! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie pijam kawy ale taką mrożoną chętnie bym spróbowała :)
    Mogłabyś kliknąć w linki TUTAJ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, warto!
      Oczywiście, że poklikam!

      Usuń
  6. ja teraz wole ciepla:) a taka w pracy robie! hahaah


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, teraz przydałaby się ciepła kawa, zwłaszcza w te jesienne dni

      Usuń
  7. Narobiłaś mi ochoty na mrożoną kawę, a jest na nią już zdecydowanie za późno!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, zachcianki zawsze warto realizować!:)

      Usuń
  8. zwsze korzystam z tego przepisu :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Apetycznie wygląda!

    http://vistriai.com/kinseyscaletest/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy