CULOTTES | ZAFUL

9/15/2016

W dzisiejszej stylizacji główną rolę grają spodnie, które są tegorocznym hitem! Pudrowe culottes, oczarowały również i mnie. Szczerze mówiąc to nie sądziłam, że kiedykolwiek ubiorę na swoje nogi, takie szerokie spodnie, ale jak widać, zaskakuję samą siebie z dnia na dzień. Jakby ktoś nie wiedział to... Culottes, to spodnie sięgające za kolano. Są bardzo szerokie. Jak wiadomo trendy kochają powracać, ten również postanowił powrócić, ponieważ górował on w latach 70.

Powracając do stylizacji, to do culottes wybrałam zwykły białą crop top, który pochodzi ze sklepu new yorker, a całą tę stylizację przełamałam superstarami. Nie wiem jak Wam, ale mi się ta stylizacja strasznie podoba. Co do zdjęć to strasznie mi się podobają, zwłaszcza, że są zrobione o zachodzie zdjęcia, a jak wiadomo wtedy zdjęcia wychodzą najlepiej!
culottes - zaful(KLIK) // crop top - new yorker // buty - adidas

15 komentarzy

  1. link kliknięty <3 przepiękny kolor tych spodni!
    a same zdjęcia- cud!

    NOWY POST:Będzie mi bardzo miło jak poklikasz w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Miło czyta się komentarze, które doceniają pracę nad zdjęciami!

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia. :) Najbardziej podoba mi się to 2.

    OdpowiedzUsuń
  3. Również zauważyłam to, że moda powraca. Cudownie <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie świetnie się prezentują, choć nie wiem czy bym sie dobrze w nich czuła
    dyed-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku również tak uważałam, jednak świat do odważnych należy :)

      Usuń
  5. Odważna stylizacja gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. :) super te spodnie, zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam cullottes :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja :) Spodnie są przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.