BODY

Witajcie, kochani. Co do dzisiejszej stylizacji to nie jest ona jakaś specjalna, jest zwykła, czyli w moim stylu. Na sobie mam czarne body...

Witajcie, kochani. Co do dzisiejszej stylizacji to nie jest ona jakaś specjalna, jest zwykła, czyli w moim stylu. Na sobie mam czarne body z pięknym dekoltem z przodu jak i z tyłu, body pochodzi z firmy Dressfo. Spodnie zwykłe jeans'y z dziurami, na które ostatnio mam bzika, serio. W mojej szafie znajduję się tylko jedna para spodni bez dziur. Spodnie pochodzą z Rosegal.
 Zdjęcia nie mogły odbyć się bez Eddiego, nie jest ich za dużo, ale trudno jest robić zdjęcia psowi, który chciałby się tylko bawić.
 BODY ZNAJDZIESZ TUTAJ <<klik>>  SPODNIE ZNAJDZIESZ TUTAJ <<klik>>

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Jaka jesteś szczupła! <3 Pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te zdjęcia a Twój piesek taki słodki. ☺
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te body! a psiaczek cudowny , zakochać się można <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny look, cudowne body, kliknięte
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?
    Zostaję na dłużej, obserwuję. Będzie mi bardzo miło jeśli wrócisz.
    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne bardzo proste połączenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne te body, pomagam - Dressfo, Rosegal :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ, dzięki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy