BACK TO SCHOOL || 2016

9/04/2016

Z góry chciałabym Was przeprosić, że post z przyborami jest tak późno, lecz nie było czasu aby dodać go wcześniej. Mam nadzieję, że Wam to nie przeszkadza!
Nie wiem jak Wy, ale dla mnie kupowanie nowych przyborów szkolnych, to sama frajda! Znacznie gorzej jest w późniejszym użytkowaniu w szkole. W tym roku kupowanie różnych przyborów zaczęłam już od początku sierpnia. W tym roku chcę być porządną uczennicą, ale nie taką, że tylko sobie to wmawiam, a później nic nie robię i moje oceny są takie jakie są. Postanowiłam sobie, że będę dawać z siebie 100% i mam zamiar się tego trzymać. Abym się trzymała tego mojego postanowienia kupiłam pełno cienkopisów, zakreślaczy, karteczek indeksujących. Tylko one potrafią mnie zmotywować do nauki. Nie wiem jak Wy, ale ja muszę mieć ładne zeszyty, jeśli mam jakiś brzydki nie potrafię go ładnie prowadzić. Mi zawsze, ale to zawsze zależy na wyglądzie zeszytów, piórników, plecaków już tak po prostu mam. Wszystkie zeszyty pochodzą z biedronki, a piórnik jest ze stradivariusa, strasznie mi się podoba, a co do plecaka to zwykły standardowy czarny z adidasa.

14 komentarzy

  1. Mi też kupowanie nowych rzeczy, książek do szkoły sprawia wiele frajdy :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych sukcesów w szkole :) Jestem na studiach i również zakupiłam cienkopisy i karteczki indekując w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! ( aby nie zapeszać :D )
      Te karteczki są przydatne!

      Usuń
  3. uu jakie ladne rzeczy!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. JA w swoim piórniku, mam tylko długopis i dwa markery :D Takie duże wyposażenie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zeszyty. Mi zostało kupić cyrkiel :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oo, dobrze, że przypomniałaś, mi również by się przydał :D

      Usuń
  6. o fajne :D
    dzisiaj też kupiłam nowe śliczne zeszyty!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już zakończyłam swoją edukacje, ale w przyszłym roku będę szykować pierwszą szkolną wyprawkę przedszkolną dla mojego synka :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.