ulubieńcy lipca 2016

Witam w sierpniu, w ostatnim miesiącu naszych wakacji. Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami lipca. Lipiec minął mi bardzo szybko. Rok temu...

Witam w sierpniu, w ostatnim miesiącu naszych wakacji. Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami lipca. Lipiec minął mi bardzo szybko. Rok temu sądziłam, że to tamte wakacje mijają bardzo szybko, ale jednak się myliłam. W lipcu nie robiłam nic ciekawego, oprócz nabycia kilku nowych kosmetyków oraz kilku ubrań to nic. Teraz mamy sierpień i mimo iż został tylko miesiąc wakacji to i tak się cieszę, ponieważ to właśnie w sierpniu mam urodziny ( za 12 dni! ) oraz to właśnie w tym miesiącu wyjeżdżam nad morze ( jeśli plany się nie popsują )

Pierwszym ulubieńcem jest rozświetlacz firmy lovley. Ja posiadam Gold highlighter. O tym rozświetlaczu za bardzo nie będę się rozpisywać, ponieważ kilka tygodni temu pojawił się post z kosmetykami i on się tam znalazł. Napiszę tylko tyle, że jest wart swojej ceny, która nie jest jakaś wielka, oraz długo utrzymuję się na skórze, czyli wypełnia swoja rolę.

Kupując tę szminkę nie spodziewałam się jakiś super efektów. Sądziłam, ze będzie na ustach z 5 minut i od razu zejdzie, ale na szczęście się myliłam. Jest to matowa (jakże by inaczej) szminka z firmy bell. Kosztuje 9 zł, jeśli dobrze pamiętam. I polecam ja w 100% na moim ustach trzyma się znacznie dłużej niż te z golden rose, które posiadam. Szybko schnie i oczywiście cudownie wygląda na ustach. Moja ocena to 10/10, jeśli marzy Ci się matowa szminka w kolorze nude, to leć do biedronki właśnie po tą!

No i ostatnim ulubieńcem jest bronzer firmy Revolution. Dla początkujących jest on dobry, lecz nie spełnia swojego zadania w 100%, ponieważ po kilku godzinach schodzi. Mimo wszystko nie ma co narzekać, bo najgorszy nie jest, a to najważniejsze.



You Might Also Like

30 komentarze

  1. Niestety nie znam niczego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ulubieńce ! i chyba własnie pójdę po tą szminkę ,szkoda tylko ,że nie widzę jak wygląda na tobie :*
    OBSERWUJE :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pierwszym zdjęciu mam ją na ustach, niestety nie widać jej za dobrze, ale na prawdę warta jest swojej ceny, można nawet powiedzieć, że mogłaby być nawet droższa.

      Usuń
  3. Fajni ulubieńcy, też lubię :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ta szminka super:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ta szminka może być ciekawa, z chęcią ją wypróbuję :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez uwielbiam ten rozświetlacz z lovley!
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też mam urodziny w sierpniu!:)
    Żadnego z Twoich ulubieńców nie używałam, ale wyglądają naprawdę dobrze, szczególnie ta szminka ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, szminka jest na prawdę świetna!

      Usuń
  8. OD dawna szukam dobrego rozświetlacza i bronzera więc pewnie w najbliższym czasie kupie i wypróbuję te co ty polecasz.
    Pozdrawiam :D Lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz później na blogu swoją recenzję! Z chęcią przeczytam:)

      Usuń
  9. Słyszałam dużo dobrego o tym rozświetlaczu, ale nigdzie nie mogę go znaleźć.Bardzo fajni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś go znalazła, bo jest naprawdę świetny.

      Usuń
  10. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego z kosmetyków. Ale wyglądają ciekawie i jeśli polecasz to na pewno warto :)
    Pozdrawiam
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że warto!
      Również pozdrawiam

      Usuń
  12. Fajni ulubieńcy, niczego nie używałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem ten rozświetlacz jest genialny. Mam go i jestem z niego zadowolona.


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam ten rozświetlacz! Jest moim ulubionym!
    http://hellomisskorabel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten roświetlacz. Zużyłam juz kilka opakowań ;)
    [BLOG]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy