twinkledeals and zaful haul

Hej kochani, dzisiaj przychodzę do Was z luźniejszym postem jakim jest haul ze strony TwinklesDeals.com oraz jedna rzecz z zaful . Ostatni...

Hej kochani, dzisiaj przychodzę do Was z luźniejszym postem jakim jest haul ze strony TwinklesDeals.com oraz jedna rzecz z zaful. Ostatnio bardzo zależało mi na tym aby na moim blogu pojawił się post tego typu no i proszę!

Na początek rzecz z zaful, pokazuję ją tak, a nie inaczej, ponieważ jak można się spodziewać jest za duża, wybrałam rozmiar S, a i tak pasuje na moją mamę, która raczej S nie nosi. Jestem tym trochę rozczarowana, ponieważ strasznie mi zależało na tej koszuli, no ale przynajmniej, moja mama jest zadowolona.KOSZULA - KLIK

Następną rzeczą jest matowa szminka. Widziałam ją na instagramie od Jessici i zakochałam się w niej. Dlatego też gdy przydarzyła się okazja postanowiłam ją zamówić. Zamówiłam nawet dwie, gdyby pierwsza mi się skończyła, ponieważ gdy mi się podoba jakaś szminka używam jej dosłownie cały czas, a później się dziwię dlaczego tak szybko się skończyła.  SZMINKA - KLIK

Koniec wakacji, a Emilia zamawia strój kąpielowy, brawo Emilia. No ale był taki cudowny, że szkoda byłoby go nie zamówić i nie mieć w swojej szafie, po za tym słyszałam, że ostatnie dni wakacji mają być ciepłe także może pokażę się w nim jeszcze na basenie! STRÓJ KĄPIELOWY - KLIK

Torebka została zamówiona dla mojej mamy. Materiał ma dobry jak na chińską stronkę, nie ma co narzekać. TOREBKA - KLIK

A co do tych spodni to powiem Wam, że to dość zabawna historia, ponieważ można powiedzieć, że zamówiłam je na ślepo. A dlaczego na ślepo? Otóż zamówiłam je bez żadnego rozmiaru, ponieważ nawet nie dało się wybrać. Trochę się zawiodłam, gdy do mnie przyszły, ale domyślałam się, że przyjdą za wielkie. SPODNIE - KLIK

KOSZULA - KLIK // SZMINKA - KLIK // STRÓJ KĄPIELOWY // TOREBKA - KLIK // SPODNIE - KLIK // 

JEŚLI CHCESZ MI POMÓC, PROSZĘ KLIKNIJ W LINKI I PODAJ CENĘ RZECZY!

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Zamówiłaś świetne rzeczy, mnie najbardziej spodobała się koszula :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również najbardziej, niestety za duża:(

      Usuń
  2. Świetne zakupy :) Oczywiście poklikałam :)
    Spodnie bardzo mi się podobają, mogę wiedzieć jaki rozmiar nosisz zazwyczaj i czy sa bardzo za duze ? Jaki to moze być mniej więcej rozmiar?
    pozdrawiam :*

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja noszę S, a przysłali mi XL, no ale co się dziwić, zamawiałam na ślepo, mój błąd, ale były takie ładne, chociaż tyle, że mojej mamie pasują.

      Usuń
  3. Naprawdę świetne rzeczy zamówiłaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. jakbys jeszcze pokazala ten kolor na ustach to by bylo suuuupi :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Strój kąpielowy na pewno przyda ci się na kolejne wakacje i z mody nie wyjdzie.
    Natomiast rzeczywiście mogłaś pokazać swatcha chociaż tej pomadki, bo wygląda zachęcająco.
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mega ale szkoda tych spodni :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda że się zawiodłaś na spodniach, bo wg mnie wyglądają super :)
    śliczny kolorek szminki :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka piękna torba! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana oczywiście pomagam, wszystko poklikane.
    Podaję klika cen - 18,01$, 1,88$, 11,82$, 22,09$ :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, oczywiście, że poklikam!

      Usuń
  10. super post, poklikałam
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne te rzeczy ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie otrzymałam paczkę od Zaful i też jestem miło zaskoczona !!!

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy