Powspominajmy

Pamiętam, jak byłam dzieckiem. Miałam 5-6 lat i codziennie w wakacyjny dzień nie było mnie w domu. Albo gdzieś jechałam z moją siostrą...

Pamiętam, jak byłam dzieckiem. Miałam 5-6 lat i codziennie w wakacyjny dzień nie było mnie w domu. Albo gdzieś jechałam z moją siostrą i rodzicami albo spędzałam czas na osiedlu w którym kiedyś mieszkałam. Pamiętam to wszystko jakby to było dosłownie wczoraj lub nawet dzisiaj, a tak na prawdę to, to było 10 lat temu, niesamowite prawda? Jak mogę pamiętać tak dobrze to co działo się 10 lat temu, a nie potrafię zapamiętać tego co przerabialiśmy na matematyce miesiąc temu. Pamiętam nawet jak kiedyś babcia przyjechała na chwilę tylko po to aby dać mi cukierki lub jak bawiłam się 2-letnim chłopczykiem. Później zaczęło się przedszkole i poznanie nowych osób. Pierwszy dzień również pamiętam. Wiem, że się bałam oraz, że miałam ze sobą swoją ulubioną zabawkę. Ale mimo wszystko w końcu się przełamałam i poznałam najlepsze koleżanki, z którymi mam kontakt aż do dziś.  Po przedszkolu mamy podstawówkę, której nienawidziłam. To były okropne lata w tej szkole, jedyne o czym myślałam to tylko o tym aby mieć upragnione wakacje, które zawsze mijały w mgnieniu oka. Co nie było fajne.
Jeszcze wczoraj zaczynałam przedszkole, a dziś skończyłam gimnazjum i ponownie zaczynam nowy etap w swoim życiu.
Z racji iż jest to post w którym wspominam chwile w swoim życiu, postanowiłam wybrać się z mamą oraz siostrą na zdjęcia w miejsca w których podczas naszego dzieciństwa spędzaliśmy najwięcej czasu z rodziną.



You Might Also Like

22 komentarze

  1. Cudowne wspomnienia.
    Aż miło się czyta. :)
    http://inga73.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też doskonale pamiętam dzieciństwo i myślę, że każdy człowiek pamięta te beztroskie lata. :) Chyba właśnie dlatego, że były takie "inne".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy szczęście, że byliśmy dziećmi bez takiego szału na internet

      Usuń
  4. Ja natomiast mało co pamiętam ze swojego dzieciństwa. Jakieś urywki, pojedyncze wspomnienia...
    Czas mija bardzo szybko, a to, co jest dobre, zawsze szybko się kończy.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas leci strasznie szybko
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie jest tak czasami się cofnąć do dzieciństwa i powspominać.
    Piękne masz oprawki od okularów! <3


    Zajrzyj do nas na wishliste jesień zima :)

    www.projekt-nn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale ja ostatnio nie za bardzo je lubię;)

      Usuń
  7. Też wakacje z dzieciństwa wspominam bardzo aktywnie, teraz wszystko sie zmienia.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/zwalcz-strach-przed-samym-soba-top-z.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie w czasach, w których my byliśmy dziećmi każdy dzień na podwórku, a teraz tylko laptopy

      Usuń
  8. też nie lubiłam podstawówki i czekałam tylko na wakacje, głównie w klasach 4-6 ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak ponieważ 1-3 dało się przeżyć i tez szybko minęły

      Usuń
  9. Cześć! Chciałbyś mieć więcej: obserwatorów, komentarzy, wyświetleń i stałych czytelników?
    Dobrze trafiłeś!
    Jest pewien sposób jak to osiągnąć.
    Sposób na skuteczne promowanie bloga.
    Jeśli jesteś zainteresowany to napisz na:
    promownia@o2.pl

    Dostaniesz wiadomość z informacjami jak to zrobić!

    Spróbuj, bo warto!

    W tytule wiadomości napisz "Zgłoszenie".

    OdpowiedzUsuń
  10. no taaak, czas leci w niesamowicie szybkim tempie.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia:) Śliczna stylizacja. Bardzo ładna spódniczka. Fajnie się prezentuje.
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale to nie jest spódniczka tylko spodenki,pozdrawiam :))

      Usuń
  12. Ach, wspomnienia.. Też doskonale pamiętam wakacje, kiedy miałam trochę ponad 6 lat. Było cudownie.. Na pewno lepiej niż teraz.. Ja z kolei podstawówkę wspominam najlepiej, zwłaszcza klasy 1-3.
    Śliczne zdjęcia :)

    FioletowaKanapa

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wspominać <3 Świetny pomysł na post i fajne miejsce :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy