holiday 2016

Dopiero co przyjechałam do domu, a ja już przed laptopem i piszę do Was posta. Dni, które spędzi...

Dopiero co przyjechałam do domu, a ja już przed laptopem i piszę do Was posta. Dni, które spędziłam z rodziną pozwoliły mi odpocząć od tego całego internetowego świata, ale nie powiem nie. Tęskniłam za tym. Za każdym razem gdy włączałam dane komórkowe wchodziłam na profil bloggera i sprawdzałam czy jest coś nowego. Dzisiejszy post jest stworzony głównie ze zdjęć. Żadnego opisywania, gdzie byłam, jak było oraz co robiłam, ponieważ pod koniec wakacji szykuje się taki post tyle, że dotyczący całych wakacji, a nie kilku dni. Także mam nadzieję, że dawka zdjęć z miejsc w których się znajdowałam przez ostatnie dni Wam się podobają! Tak na marginesie: zdjęć z wakacji jest tak dużo, że będzie druga część tego postu, także wyczekujcie!

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Super zdjęcia, czekam na drugą serię! :D Bardzo lubię oglądać takie rzeczy, haha, jakbym się przenosiła do tamtych miejsc xD
    Miłego dnia <3

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, posty takiego typu są w mojej top 5!

      Usuń
  2. super te zdjecia i wszystkie takie do siebie pasujace!:D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ujęcia i świetna jakość zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne zdjęcia, jestem zachwycona
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że wróciłaś już do świata blogosfery :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że kliknę, już to robię!

      Usuń
  6. Genialne zdjęcia! Ta jakość jest powalająca, czekam na więcej :)
    zamoyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy