haul

Ostatnio chciałam aby pojawił się haul na moim blogu, no i proszę! Pojawił się nawet drugi, nawet w tym samym tygodniu. Chociaż ten haul s...

Ostatnio chciałam aby pojawił się haul na moim blogu, no i proszę! Pojawił się nawet drugi, nawet w tym samym tygodniu. Chociaż ten haul się trochę różni, a dlaczego? Otóż skoro jest już haul praktycznie drugi z rzędu to postanowiłam, ze zrobię go w połowie w domu, a w połowie na dworze. Sądzę iż będzie to dobry pomysł.

Pierwszą rzeczą, którą chciałabym Wam pokazać są to pędzle ze strony rosegal. Znów zamówiłam je dwa razy, ponieważ jedne są dla mnie, a drugie dla mojej siostry. W jednym pudełku znajdowały się 3 pędzle: do bronzera, różu oraz roświetlacza. Na opakowaniu jest napisane, że są z tej popularnej firmy Real Techniques, jednakże nie wiem czy to są podróbki czy oryginalne.Chociaż jak wiadomo nigdy nie wiemy czego możemy się spodziewać zamawiając ta tych stronach, więc jest jakaś możliwość, że są oryginalne, chociaż w 50% PĘDZLE - KILK
Na rosegal zamówiłam również gąbeczkę do makijażu, ponieważ bardzo dobrze nakłada mi się podkład oraz korektor właśnie i gąbeczką, dlatego też postanowiłam również wypróbować z ich strony. GĄBECZKA - KLIK

Następnie mam bluzkę, która pochodzi ze strony sammydress. Najbardziej zadziwiającą rzeczą w tym wszystkim jest to, że ta bluzka nie jest ani czarna ani biała, tylko różowa. Jest to na prawdę zdziwienie, ponieważ czytając mojego bloga, oraz widząc po zdjęciach ja nie chodzę w takich kolorach. Jedynym minusem jest materiał, na którym po jakimś czasie zaczną robić się kuleczki, które są z pewnością każdemu znane. BLUZKA - KLIK

Ostatnią rzeczą są to spodenki, które zamówiłam dla mojego chłopaka. Spodenki, które również pochodzą ze strony Sammydress. Na jakość nie można narzekać, ponieważ są one świetnie wykonane, nic się nie rozpruwa i nie zapowiada się na to. Jedynym minusem tych spodni jest to, że mają za małe kieszenie. SPODNIE - KILK 
SAMMYDRESS

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo fajne produkty oraz ubrania. :) I różowa bluzka, wow, nie spodziewałam się xD ♥ Trochę szkoda, że taki materiał, ale jest ładna.
    Pozdrawiam!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te pędzle! Chętnie bym je kupiła <3
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Pedzle wydaja sie mega porzadne :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. This is so inspiring! I love the post:)
    www.soslubadem.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  5. Pędzle wyglądają na dobrze wykonane. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy1 Przydałaby mi się gąbeczka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ladne rzeczy:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy