beauty tools || sammydress

Cześć, dziś przychodzę do Was z recenzją, a raczej opinią dotyczącą moich pierwszych produktów z firmy SAMMYDRESS(klik) Powiem Wam, że ...

Cześć, dziś przychodzę do Was z recenzją, a raczej opinią dotyczącą moich pierwszych produktów z firmy SAMMYDRESS(klik) Powiem Wam, że wybór był bardzo ciężki. Pierwszy raz miałam taki problem z wyborem rzeczy. Ale po dłuższym namyśle wybrałam dwa rodzaje pędzelków, gąbeczkę ( tak zwany beauty blender ) oraz narzędzie, które ma za zadanie wyczyścić nasze pędzle. Oczywiście to nie wszystko, ponieważ w mojej paczce znalazły się jeszcze dwie inne rzeczy, ale one w następnym poście!

Zacznijmy od pędzli, ponieważ ich jest najwięcej. Tych pędzli zamówiłam 2 sztuki. Jedna dla mnie, a druga dla mojej siostry. Na zdjęciach jest tylko jedna sztuka, ponieważ są te te same kolory i nie widziałam potrzeby aby były na zdjęciach wszystkie. Pierwsze wrażenie jest bardzo dobre, włosy nie wypadają, nawet po ich umyciu nic nie ubyło. Oczywiście dopiero za jakiś czas sprawdzę jak z ich jakością, bo na dzień dzisiejszy jeszcze ich nie używałam. Ale pierwsze wrażenie jest na prawdę świetne.
PĘDZLE - KLIK

No i drugi rodzaj pędzli. Te są podobne do tych z firmy Real Techniques. Pierwsze wrażenie również jest bardzo dobre. Jakoś jak na chińską stronkę na prawdę świetne. Nie spodziewałam się tego po nich. Te pędzle również zostały już umyte i żaden włosek z nich nie spadł.
PĘDZLE - KLIK

Następną rzeczą, którą zamówiłam jest gąbeczka, podróbka beauty blendera. Jakość jest niesamowita i nie mogę się doczekać dnia, gdy nałożę nim swój makijaż. Zamówiłam również gąbeczkę aby mieć porównanie i wiedzieć czym lepiej mi się nakłada podkład. Także już niebawem możecie spodziewać się posta w którym będę porównywała pędzel oraz gąbeczkę!
GĄBECZKA - KLIK

No i dwoma ostatnimi rzeczami są brushegg, a jakie to ma zadanie? Otóż ma to wyczyścić nasze brudne pędzle. Jak każda dziewczyna wie czyszczenie pędzli nie jest naszą ulubioną zabawą, a to cudeńko ma za zadanie nam to ułatwić oraz przyśpieszyć, a czy to robi? Cóż ja już umyłam tym swoje pędzle i serio, bardzo szybko je czyści, byłam w szoku, ponieważ 15 pędzli umyłam w 5 minut.
 BRUSHEGG - KLIK

W KOMENTARZU PODAJ CENĘ DWÓCH RZECZY, A W NASTĘPNYM POŚCIE ZNAJDZIESZ LINKA DO SWOJEGO BLOGA!

PĘDZLE - KLIK // DRUGI RODZAJ PĘDZLI - KLIK // GĄBECZKA - KLIK // BRUSHEGG - KLIK 

TWITTER // BLOGSPOT 


You Might Also Like

13 komentarze

  1. Też nie wyobrażam sobie mycia pędzli bez brushegga :)
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  2. Również posiadam te pierwsze pędzle, lecz ja wybrałam sobie czarno- złote :) Jak na chińską stronkę i ich cenę, jestem jak najbardziej z nich zadowolona, lecz niestety, nie posiadając brushegg'a do mycia, jest mi ciężko wydobyć brud ze środka pędzli :)
    Wybrałaś sobie na prawdę fajne i przede wszystkim przydatne rzeczy :)

    Zapraszam:
    http://nataliagrudniak.blogspot.com/2016/08/2-outfits-with-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Do kupienia kompletu porządnych pędzli to się przymierzam już od dawna, ale jakoś nie mogę się zdecydować.. A o brushegg słyszę już od jakiegoś czasu, wszędzie mi się przewija :D W sumie fajna rzecz, przydatna :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brushegg jest bardzo przydatny i polecam!

      Usuń
  4. Produkty wyglądają na porządne. :) Pierwszy raz spotykam się z takim gadżetem do czyszczenia pędzli.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram
    Ps. Obserwuję, jeśli spodoba Ci się u mnie możesz zrobić to samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pedzle z tych stronek sa na prawde bardzo fajne xoxo

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tej stronie, ale rzeczy prezentują się super! ♥

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Z własnego doświadczenia wiem, że pędzle w tych sklepów są bardzo dobre :) Kliknęłam w linki. 9.27 za pędzle i 3.00 za produkt do ich czyszczenia, o których słyszę po raz pierwszy swoją drogą ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialne rzeczy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy