be yourself

Jak wiecie kocham posty z przemyśleniami. Kocham je tworzyć jak i czytać na innych blogach, dlatego też za każdym razem cieszę się gdy wpa...

Jak wiecie kocham posty z przemyśleniami. Kocham je tworzyć jak i czytać na innych blogach, dlatego też za każdym razem cieszę się gdy wpadnie mi do głowy nowa myśl, którą mogę wykorzystać.
Ostatnim czasem można zauważyć bardzo dziwne zjawisko. Każda dziewczyna i każdy chłopak ubierają się tak samo, nawet wyrażają się tak samo oraz zachowują się tak samo. Tak jakby tyloma ludźmi sterowała jedna osoba. Dziwne, prawda? Jedna dziewczyna ustaliła swój styl, swój ideał i zaczęła to publikować na różnych portalach społecznościowych, a reszta stwierdziła, że zrobi to samo. Prawdę mówiąc to nie będę ukrywała, ale jest to racja. Pewnego dnia stwierdziłam, że nie pasują mi kolorowe ubrania i wywalę wszystkie swoje ubrania i zostawię tylko te w czerni i bieli oraz szarości. Chodziłam wtedy do drugiej gimnazjum. Wtedy praktycznie jako jedyna się tak ubierałam, a po kliku tygodniach/miesiącach nagle połowa dziewczyn się tak ubierała, a to dlatego, że zaczęły widzieć na wszystkich portalach społecznościowych ubrania w tych kolorach. To jest na prawdę dziwne jak internet może zawładnąć człowiekiem.
Chciałabym Was poinformować, gdyż prawdopodobne jest to że w przyszłym tygodniu może nie pojawić się żaden post z racji, że wyjeżdżam, postaram się coś dodać, ale nie obiecuję.

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Czasami nawet nie wiemy jaką moc ma internet :)
    Miłego wyjazdu!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda. Internet ma bardzo dużą moc, nawet większą niż człowiek.

      Usuń
  2. Świetna stylizacja, obserwuje ;) myliiifestyle@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego wyjazdu ! W sumie to ja sama jako jedyna z mojej klasy nosiłam koszulki z głupimi nadrukami :P I po kilku miesiącach nie tylko ja chodziłam w takich :)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 

     
      


      

    OdpowiedzUsuń
  4. Internet ma ogromny wpływ..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę dziwne, że tak bardzo wzorujemy się na kimś innym albo czymś co zobaczymy w internecie. :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety żyjemy w takim życiu, gdzie internet przeważa wszystko.

      Usuń
  6. też uwielbiam czytać i pisać przemyślenia, lecz z tym drugim jest nieco gorzej :)
    świetnie to napisałaś! bardzo ładne zdjęcia :D

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, pisać jest troszkę trudna :D
      Dziękuję.

      Usuń
  7. to akurat teraz meega powszechne zjawisko :/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę tego uczucia..Ja miałam podobnie jak Ty (też w drugiej gimnazjum), tylko zamiast czarno-białych ubrań, zaczęłam ubierać się w stylu grunge. Niedługo po tym wyszła premiera filmu o Kurcie Cobainie i nagle wszystkie dziewczyny z mojej szkoły zaczęły nosić koszule w kratę oraz podarte jeansy. Chociaż nawet nie wiedziały co to grunge, a o filmie nie słyszały tym bardziej. Magia internetu.
    Mam podobne przemyślenia co Ty i także uwielbiam je czytać/publikować.:)
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Czasami nawet człowiek nie zdaję sobie sprawy z tego, że daje sobą sterować internetowi

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz 100% rację. W moim środowisku na szczęście tak się niedzieje. :) Ale wiem ze to zjawisko jest dosyć częste.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    Ps.Ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy