Back to school, are you ready?

Już za kilka dni każdy z nas znów wróci do szarej rzeczywistości. Niektórzy się cieszą, ponieważ zobaczą znajomych, których nie widzieli p...

Już za kilka dni każdy z nas znów wróci do szarej rzeczywistości. Niektórzy się cieszą, ponieważ zobaczą znajomych, których nie widzieli przez całe dwa miesiące, lecz są też tacy, którzy nie chcą aby wakacje się kończyły. Ja jak zawsze jestem tą osobą po środku, ponieważ niby chciałabym aby wakacje jeszcze trochę trwały, ale też chciałabym poznać bliżej moją nową klasę oraz nauczycieli. Patrząc na te wszystkie książki, które mam nie wiem czy jestem aż tak przygotowana aby rozpocząć nowy etap w swoim życiu, no bo wiecie. Szkoła ponadgimnazjalna, jest już taką zabawą jak podstawówka czy gimnazjum, tutaj trzeba się przyłożyć i odstawić niektóre rzeczy na bok. Co jest najgorsze. Najbardziej obawiam się tego, że zabraknie mi czasu na bloga. Nowe obowiązki, więcej nauki i tym podobne. Dlatego też przez te wakacje pracowałam bardzo ciężko. Jeździłam do innych miast aby robić zdjęcia, brałam po kilka ubrań aby mieć zdjęcia na zapas. Bo jak wiecie z tym będzie najgorzej zwłaszcza przez chłodniejszy okres. Mimo wszystko nie wiem czy mam tych zdjęć wystarczająco. Mam nadzieję, że nie zawalę bloga, a co dopiero szkoły. No ale, tego dowiem się dopiero w roku szkolnym.


You Might Also Like

25 komentarze

  1. Ja mam jeszcze miesiac wakacji ;)
    Bardzo fajne okładki zeszytów!

    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauka jest ważniejsza niz blog wiec raczej moze to nawet dobrze ze poświecisz sie bardziej rzeczom ważniejszym niz tym mniej ważnym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale trudno jest zrezygnować z czegoś co kochasz. :)

      Usuń
  3. Świetne rzeczy! ;)
    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci powodzenia w „nowym świecie". :)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam:

    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja do szkoły nie chciałam nigdy wracać lecz lubiłam kupować sobie kolorowe rzeczy do szkoły i zawsze miałam wszystko nowe to mnie najbardziej kręciło ,a teraz jeszcze lepsze rzeczy aż sie chce wrócić hehe

    Mój Blog Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak, to akurat jest prawda. Kupowanie nowych przyborów to sama przyjemność.

      Usuń
  6. Ja właśnie trochę zaniedbałam bloga przez szkołę (właśnie 1 liceum) i w wakacje straciłam zapał. Dopiero od niedawna chęci powróciły, ale brak zdjęć nadal mi doskwiera :/ ogólnie to nie za bardzo chce wracać do szkoły, bo ze znajomymi z klasy widuje się też w wakacje, ale co zrobić
    Mam takie same zeszyty :D

    by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaniedbałam w 3 gimnazjum na początku i właśnie wtedy również straciłam zapał. Na szczęście tylko na miesiąc.

      Usuń
  7. świetne rzeczy :)
    zapraszam do mnie na post o neonowym ombre :)
    może zainspiruje Cię na nowy manicure :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście w szkole średniej jest więcej nauki, mniej czasu na przyjemności, pasje, ale myślę, że to kwestia dobrej organizacji, żeby ułożyć sobie to wszystko :)

    FioletowaKanapa

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Strasznie podobają mi się Twoje zdjęcia i zeszyt w liski (?) :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Może to dziwne, ale ja jakoś jeszcze nie myślę aż tak bardzo o szkole
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam co prawda miesiąc wakacji, ale spędzam go na zagranicznej pracy :) Co nie zmienia faktu, że już nie mogę doczekać się powrotu do Polski i kupienia sobie plannera, kalendarza, czy zeszytów na rok akademicki <3

    theviktoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam podobne wątpliwości bo też idę teraz do liceum :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już mam wszystko <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Całe szczęście mam jeszcze miesiąc wakacji. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja tam przedluzylabym sobie chetnie wakacje:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też w tym roku idę do szkoły ponadgimnazjalnej i obawiam się, że zabraknie mi czasu na blogowanie :(
    Pozdrawiam, Marlena :*

    AARLENAA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy