a girl should be two things: classy and fabulous || zaful

Cześć, co tam u Was? Bo u mnie całkiem dobrze, nie licząc tego jak strasznie szybko mijają tegoroczne wakacje. W tamtym roku sądziłam, że ...

Cześć, co tam u Was? Bo u mnie całkiem dobrze, nie licząc tego jak strasznie szybko mijają tegoroczne wakacje. W tamtym roku sądziłam, że tamte wakacje szybko mi minęły, ale wiecie co? Myliłam się. Czuję się jakby minął dopiero miesiąc wakacji, a nie jakby miał już być koniec. Może trochę fajnie, że się kończą, ponieważ nowa szkoła, ale z drugiej strony jest strach i chciałabym jeszcze dodatkowy miesiąc wakacji.
W tej stylizacji góruje kurtka, w której się zakochałam i od początku wiedziałam, że będzie u mnie w szafie. Kurtka wygląda jak te bluzy, który były dość modne kilka lat temu, jednak wyróżnia ją długość oraz napis. Nazywam ją kurtką chociaż powinna mieć inną nazwę, ponieważ strasznie prześwituje, jest to taki cienki materiał, ze raczej na jesień mi się nie przyda, ale mimo wszystko jestem w niej zakochana. Pochodzi ona ze strony zaful. Co do reszty stylizacji to mam na sobie biały crop top w prążki z new yorker'a oraz spodnie z  h&m no i oczywiście buty to adidas superstar.
KURTKA - ZAFUL-KLIK \\ CROP TOP - NEW TORKER // SPODNIE - H&M // BUTY - ADIDAS


You Might Also Like

23 komentarze

  1. Genialna kurtka!;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi również te wakacje bardzo szybko mijają! W ogóle ich nie odczuwam :(
    Świetna stylizacja! Bardzo w moim stylu. <3

    https://lucy-lusia2.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Nie no ja może je odczuwam, ale nie aż tak, ta pogoda, która była to..

      Usuń
  3. sliczne zdjecia Emi:) mi tez sie ta kurtka podoba!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczna jest ta kurtka! ojj też był chciała jeszcze minimum miesiąc wakacji,, haha

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    http://soslubadem.blogspot.com.tr/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka! I słodki kotek ^.^ haha
    Miłego dnia!
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna z Ciebie dziewczyna.
    Zazdroszczę płaskiego brzuszka :)

    Zapraszam do mnie na post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Te wakacje mega szybko minely :( Mega jest ta 'narzutka' :D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/#

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydały się jeszcze jeden miesiąc :/ Piękna jest ta kurtka :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładna stylizacja, kurtka jest świetna :) kliknięte :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak zdecydowanie za szybko zleciały te wakacje :) Kurteczka jest cudowna i wszystko idealnie do siebie pasuje, kliknęłam !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w najnowszym poście o TU ? Byłabym wdzięczna :)
    Pozdrawiam,
    PatrisyaStyle

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie świetna jest, napis najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna stylizacja, cudowne zdjęcia :)♥
    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    girl-with-passion.blogapot.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Nice phrase, I like the setting of your pics :)


    I am following your nice blog via GFC, it would mean a lot to me if you followed me back!

    thisblogbelongstosabi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy