zaful

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla Was posta typowo modowego, czyli takie jakie ostatnio pokochałam, z takiej racji, że ich tworzenie spr...

Witajcie. Dzisiaj przygotowałam dla Was posta typowo modowego, czyli takie jakie ostatnio pokochałam, z takiej racji, że ich tworzenie sprawia mi ogromną frajdę, zwłaszcza robienie zdjęć. Dlatego też mam nadzieję, że w najbliższych czasie będzie ich znacznie więcej. A na dzisiaj przygotowałam trzy stylizacje z firmą zaful (klik) która ostatnio zaoferowała mi współpracę i mogę Wam przyznać, że jest to najlepsza i najszybsza współpraca z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia, dlatego też mam nadzieję, że nasza współpraca będzie stała ( możecie mi pomóc poprzez klikania w linki! ♥ )

pierwsza stylizacja, jest jako jedyna w stylu boho. Jeszcze niedawno uważałam, że ten styl nie jest dla mnie, ale przeglądając ich asortyment znalazłam tę bluzkę, która jest idealna na lato. Do tej bluzki dołączyłam krótkie spodenki z wysokim stanem, które również pochodzą z zaful.
bluzka - zaful(klik) spodenki - zaful(klik)  

druga stylizacja, jest dość zwykła, nie wyróżnia się zbyt bardzo od normalnego codziennego stroju. Spodenki z wysokim stanem oraz brązowa bluzka, która wyróżnia się swoim krojem. Niby nie jest jakiś 'ach' ale daje tej stylizacji to coś. A dodatkiem do tej całej stylizacji jest naszyjnik z dwóch części, który idealnie wpasował się w styl tego stroju.

naszyjnik - zaful(klik) bluzka - zaful(klik) spodenki - zaful(klik) 

trzecia stylizacja, nie jest już na takie upalne dni jak dwie pozostałe. Jak dla mnie jest idealna nad morze. Jest już zimno, ale nie aż tak. Idziesz na plażę, na zachód słońca, bierzesz bluzę i spodenki z wysokim stanem. I idealne zdjęcia o zachodzie słońca na sto procent będą udane!
bluza - zaful(klik) spodenki - zaful(klik) 

W tych trzech stylizacjach główną rolę, że tak powiem miały grać spodenki, dlatego też w żadnej stylizacji one nie są zmienią, ponieważ chciałam pokazać co można połączyć do spodenek z wysokim stanem. Mam nadzieję, że post Wam się spodobał i że spełnicie moją prośbę i klikniecie w linki, jeśli tak to podaj cenę tych rzeczy i będziesz w następnym przeglądzie blogów! WYSTARCZY TAK MAŁO!

You Might Also Like

20 komentarze

  1. wszystkie stylizacje sa super i Ci pasuja:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjecia! Poklikałam we wszystko ;)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy! :)
    gratuluję współpracy :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie stylizacje bardzo fajne :) Pozdrawiam xox

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześlicznie wyglądasz. bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja - połączenie tej bluzki z krótkimi spodenkami jest naprawdę ładne. Obie rzeczy dobrz esię ze sobą komponują.
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opnie! Za obserwację również :)

      Usuń
  7. Śliczne stylizacje, jednak najbardziej podoba mi się ta w stylu boho. Fajne połączenie luźnej bluzeczki z szortami. Naprawdę świetnie. Inne też są cudowne ♥
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo słyszałam o Zaful. Dużo blogów z nimi współpracuje. Rzeczy są naprawdę świetne. Oczywiście szczerze poklikałam:)
    pelnapasji.blogspot.com
    Obserwujemy? Zacznij i daj znać u mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy