what's in my bag?

Hi sunshine ☀  ostatnio w mojej głowie jest co raz więcej pomysłów co do nowych postów, z czego się bardzo cieszę, ponieważ to oznacza, że...

Hi sunshine ☀  ostatnio w mojej głowie jest co raz więcej pomysłów co do nowych postów, z czego się bardzo cieszę, ponieważ to oznacza, że te wakacje będą dobrym etapem dla bloga.
A dziś przygotowałam dla Was posta co znajduje się w mojej torebce. Większość wie co taka dziewczyna nosi w swojej torebce, ale mimo wszystko taki post wydał mi się dobrym pomysłem. No i już na początku uprzedzam, że nie jest to długi post, ale postanowiłam, że przyda się tutaj taki, ponieważ niebawem na blogu pojawi się post z przemyśleniami, dość długi, a raczej tak mi się wydaję...

Jak każda dziewczyna oraz chłopak nie wyjdę bez portfela. To prawdę mówiąc najważniejsza rzecz w torebce, zwłaszcza, gdy wybieram się na zakupy lub podczas wyjścia ze znajomymi.

Telefon również jest ważny. Nie oszukujmy się, ale to przy nim spędzamy jak najwięcej czasu i gdybyśmy go zapomnieli to byłaby wielka katastrofa.

Dokumenty są nieodłączną częścią torebki, nigdy nie wiadomo co może się spotkać.

No i oczywiście zawsze muszę mieć pudełko od okularów. Pomimo iż powinnam je nosić od rana do wieczora do tego nie robię. Gdy był rok szkolny, owszem nosiłam je cały czas, ale teraz praktycznie cały czas mam je w torebce i wyciągam tylko wtedy gdy nie widzę nic.



TOREBKĘ ZNAJDZIECIE TUTAJ! ( klik )



You Might Also Like

38 komentarze

  1. Zazwyczaj na yt są filmiki co noszę w swojej torebce ale to również świetny post na blogu ,w końcu nie trzeba od razu zakładac kanału na yt
    Bardzo podoba mi się twoja torebka którą zresztą już widziałam pare razy u innych na yt
    ŚWIETNY POST , bardzo lubię czytać twoje posty
    PS obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, bardzo mi miło, że tak uważasz:)
      Dziękuję za obserwację!

      Usuń
  2. Śliczna torebka! *o*
    Zapraszam do mnie http://bleedingoutforyou.blogspot.com/ :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka :) A zawartość taka minimalistyczna, tylko najpotrzebniejsze rzeczy, to mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również się to podoba, bo zaczęło mnie już denerwować to że mam pełno rzeczy w torebce i dosłownie niczego nie potrafię znaleźć.

      Usuń
  4. Bardzo ładna torebka :D W mojej jest zawsze tak dużo rzeczy, że jak chce coś znaleść to muszę wszystko wyciągnąć :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej innej torebce mam tak samo, dlatego też postanowiłam, że w tej nie będę miała tyle rzeczy :D

      Usuń
  5. Jaka piękna torebka! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to mam zawsze taki bajzel w torebce ze nic znalezc nie moge :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej innej torebce mam dosłownie to samo i cały czas się denerwuję :))

      Usuń
  7. Świetna torebka :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też muszę nosić okulary :( A co do torebki to zabieram jeszcze malutką kosmetyczkę :)
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyczka nie byłaby takim złym pomysłem! Dziękuję :D

      Usuń
  9. Torebka bardzo mi się podoba ^^ W mojej nigdy nie może zabraknąć telefonu xd
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W naszych czasach chyba nikt nie wyjdzie bez telefonu xd

      Usuń
  10. Portfel i telefon to podstawa. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebka! To prawda, ze telefon i portfel sa najważniejszymi elementami :D

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Same najpotrzebniejsze rzeczy choć może jeszcze chusteczki- wtazie kataru. ;) Oczywiście tak sobie żartuję.
    Ja chyba dopiero zamówię torbę, ponieważ mam jedną. A drugą dopiero znalazłam.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    Moja strona na fb

    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Telefon i portfel muszą być :) Ja mam wielką torebkę i na ogół tylko te dwie rzeczy w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam taki sam telefon :). Świetna torebka ! :)

    Klikniesz w link na dole pod zdjęciami ? Odwdzięczam się :).
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/07/lovely-white-blouse.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Telefon zawsze przy sobie 😉 skąd ja to znam... post i zdjęcia okej

    Pozdrawiam i zapraszam na jej bloga (nowe posty)
    Noeese.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna torebka <3
    Tak, portfel+telefon= 2 najważniejsze rzeczy w torebce
    :D
    Pozdrawiam

    (zaobserwowałam♥)
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, również pozdrawiam :D

      Usuń
  17. ojj to ja mam jeszcze z 10 rzeczy wiecej, haha

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo oryginalny post :D Torebka - cudo :*
    Obserwuję i pozdrawiam!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zawsze sprawdzam czy mam: portfel, telefon i kluczę :D
    Bardzo fajny post i super torebka! :)

    Zapraszam również do mnie: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super post! I torebka również:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem szczerze, że pierwszy raz widzę tego typu post w blogosferze i bardzo mi się spodobał! :)
    Ja również większość z rzeczy, które wymieniłaś noszę w mojej torebce :D

    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów :)
    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna torebka :D
    No wiadome portfel i telefon najważniejsze :D hehe
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna torebka :)
    obserwuje i liczę na rewanż
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super torebka, mam tak samo z okularami haha <3 Zawsze w wakacje gdy jest ładnie ciągle zmieniam te przeciwsłoneczne na zwykłe gdy już nic nie widzę :D
    http://brillantirose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy