short hair don't care

7/04/2016

Już po zdjęciach możecie zauważyć małą zmianę. Od ostatniego posta zmieniłam sporo w swoim wyglądzie. Oczywiście chodzi mi o włosy. Powiem Wam, że potrzebowałam tej zmiany, ponieważ przez całe 3 lata kompletnie nic nie zmieniłam w swoim wyglądzie, nie licząc stylu ubierania. Przez całe trzy lata jedyne co zrobiłam ze swoimi włosami to tylko podcinanie końcówek, bo kochałam długie włosy. Jednak z dnia na dzień zaczęły mnie one nudzić i były one co raz większym obciążeniem. Dlatego też postanowiłam je obciąć. 24 czerwca, tego samego dnia co było zakończenie roku szkolnego. Ja po zaniesieniu świadectwa, poszłam do fryzjera. Byłam strasznie zadowolona! Lecz obiecałam sobie, że to nie będzie jedyna zmiana i 4 dni później zmieniłam kolor włosów, który jest czarny, a prawdę mówiąc spodziewałam się całkiem innego efektu, ponieważ miała to być ciemna czekolada, no ale cóż zmiana i tak jest w 100% na plus! Dzień po koloryzacji stwierdziłam, że długość moich włosów nie jest długością na którą czekałam prawie rok dlatego też postanowiłam ponowie je skrócić i dopiero teraz mogę odetchnąć w spokoju. Lecz dla mnie to nadal za mało i potrzebuję jeszcze kilku zmian. Jeszcze dokładnie nie wiem co to będzie i kiedy i czy w ogóle będzie. Wiem tylko tyle, że chce coś jeszcze w sobie zmienić. Mam nadzieję, że podoba Wam się ta zmiana.



26 komentarzy

  1. Świetnie wyglądasz i cudowna stylizacja ! Ja właśnie mam w moim życiu taki okres, że bardzo chętnie bym coś w sobie zmieniła. Mam w planach zmianę koloru włosów i podcięcie ich :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nadal potrzebuję jakiś zmian, ale kompletnie nie wiem jaką, hah

      Usuń
  2. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post. Kochana co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja Ciebie już obserwuję od bardzo dawno!
      A w linki oczywiście, że poklikam!

      Usuń
  3. jest Ci w nich sliczniee <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, stylizacja bardzo ładna w moich ulubionych kolorach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie podobają mi się te włosy!
    dzięki Twojemu postowi jeszcze bardziej chcę przefarbować swoje, dzisiaj kupiłam farbę i jeszcze kilka minut temu byłam pełna obaw, ale teraz wiem, że to zrobię haha
    a no i nad obcięciem też myślałam :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że zmiana zdecydowanie na plus, wyglądasz świetnie
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy czasem potrzebuje zmian i dobrze, ze je wprowadzasz w swoim życiu

    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje nowe włosy zdecydowanie do ciebie pasują i wyglądasz fenomenalnie! :) A do tego świetna stylizacja.
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Włosy pasują do Twojej urody. :) Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy, ślicznie wyglądasz! <3 Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zmiania , oczywiscie na lepsze xx
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mówi sie, że jeśli kobieta ścina wlosy, tzn że chce zmienić swoje życie.... :D

    świetnie wyglądasz- bardzo sluży Ci ta fryzurka :D

    bardzo ladne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż to mają rację, ponieważ strasznie chciałabym coś zmienić w swoim życiu :D

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.