kilka zdjęć

Dzień dobry, to już drugi tydzień naszych upragnionych wakacji i wiecie co? Inaczej je sobie wyobrażałam. Zwłaszcza pogodę, jednego dnia je...

Dzień dobry, to już drugi tydzień naszych upragnionych wakacji i wiecie co? Inaczej je sobie wyobrażałam. Zwłaszcza pogodę, jednego dnia jest super ciepło, a następnego pochmurno. Mam nadzieję, że to się niebawem polepszy, ponieważ wolałabym większość czasu spędzić na dworze, a nie w domu przed laptopem. Ostatnio zauważyłam, że przez ostatni czas nie było żadnego postu ze zdjęciami mojego autorstwa. Ogólnie posta w którym najważniejsze byłby zdjęcia, a nie sam tekst. Dlatego też dziś przychodzę do Was z takim postem, mam nadzieję, że Wam się spodoba i zapraszam do oglądania.

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Ślicznie zdjęcia
    Wszystkie cudowne
    Kotek uroczy
    Obserwuje
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia! <3
    Ten kotek jest przeuroczy.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjęcia, jaki piękny pan kot <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej:) Zakochalam sie w tym kocie, śliczne ujęcia:) Uwielbiam koty, sama mam takiego rudego grubaska, ale jest okropnie niedobry, bo drapie i syczyyyy :D. Co do pogody to fakt, to jest październik a nie lipiec, ja chodze w zimowych rajstopach! . Pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga ( recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam koty, posiadam aż 3! I prawdę mówiąc zapomniałam jak to jest mieć takiego małego kota, gdzie wszędzie lata i nie daje Ci chwili spokoju

      Usuń
  5. Zdjęcia kociaków skradły moje serce! Ja wróciłam właśnie dziś z nad morza i akurat pierwszy tydzień miałam genialny, chwilami było aż za gorąco. Następny tydzień był jakąś kompletną porażką. Rano lało więc decydowaliśmy się, że nigdzie nie idziemy, po czym wychodziło słońce, ale tylko na 5 minut. Kiepsko!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotki jakie urocze <3 Piękne zdjęcia :)
    Mogłaby się poprawić ta pogoda :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia a kicia <3 też czekam na lepszą pogodę :/. Obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. mina koteła rozwaliła system xd nie mogę się nań napatrzeć:D obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to prawda, dziękuję za obserwację!

      Usuń
  9. bardzo ladne, ale niektore moglabys jeszcze rozjasnic i skontrastowac :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, w przyszłości na 100% wykorzystam! 😊

      Usuń
  10. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/07/48.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, oczywiście, że poklikam!

      Usuń
  11. Ostanie zdjęcie najlepsze :*
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne zdjęcia. Kotek mega słodki. (Też mam kota ♥)
    Co do pogody to się zgadzam, raz tak,raz tak.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy