kilka rad na niezapomniane wakacje

7/18/2016

Witam! Moje długo oczekiwane wakacje w końcu się rozpoczęły z czego ja jak i Wy jesteście na pewno zadowoleni. Dziś przychodzę do Was z kilkoma sposobami czy też poradami na niezapomniane wakacje. Pamiętam, że w tamtym roku również napisałam takiego posta, ale postanowiłam go odświeżyć. Także zapraszam do czytania:

1. Festiwal kolorów!
Za pewne bardzo dobrze znacie ten festiwal, ponieważ jest on znany praktycznie na całym świecie. Ten festiwal jest organizowany co roku i co roku bierze w nim udział kilka tysięcy osób.

2. Festiwal baniek!
Ten festiwal będzie Wam chyba mniej znany, ponieważ nie ma on takie rozgłosu jak koloru, ale i tak zabawa się na nim niesamowita. Tym razem nie sypiecie się nawzajem kolorowym proszkiem tylko tworzycie bańki różnych rozmiarów. Niby nie jest to jakaś mega super atrakcja, ale zawsze coś. I spędzenie tak dnia z przyjaciółmi jest niesamowitym przeżyciem.

3. Podróż z przyjaciółmi!
Nic nie jest tak wspaniałe jak podróż z przyjaciółmi gdzieś dalej. Możecie wybrać się do kina w innym mieście lub po prostu wybrać się do innego pobliskiego miasta aby pozwiedzać.

4. Wybierz się na rower!
Przejażdżka na rowerze również może być niezapomniana jeśli zabierzesz ze sobą najbliższych, możesz nawet zabrać ze sobą aparat i porobić pamiątkowe zdjęcia! Przejażdżka na rowerze nie jest czymś specjalnym, ale w gronie najbliższych Ci osób będzie to wspaniałe!

5. Rób zdjęcia!
Zdjęcia są najważniejsze, ponieważ dzięki nimi możemy uchwycić świetne momenty, których nigdy nie zapomnimy! No i kto nie lubi oglądać zdjęć i wspominać co się działo np. 5 lat temu.


21 komentarzy

  1. super zdjecia! :) Rower zawsze jest dobrym wyjsciem, a bez wypadow ze znajomymi wakacje nie sa udane!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna, a zdjęcia są przecudne ! Tak jak mówsz ''rób zdjęcia!'', ale ja to już chyba przesadzam, bo robie ich mnóstwo każdego dnia, a potem pamięć zapełniona.. Super ! :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam z ilością zdjęć nigdy się nie przesadza!

      Usuń
  3. Byłam na festiwalu kolorów i było cudownie!
    Świetna stylizacja, zwłaszcza spodenki bardzo w moim stylu.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Festiwale są świetne. Prawie w każdym większym mieście jest festiwal kolorów. Byłam na kilku, za każdym razem świetnie się bawiłam.Super, że istnieje coś takiego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obym ja mogła kiedyś być na tym festiwalu

      Usuń
  5. Genialne rady.Mi od dłuższego czasu marzy się festiwal kolorów może uda mi się to spełnić ;)
    Pozdrawiam lifestylejulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również niestety kilometry przeszkadzają

      Usuń
  6. Super rady! Wlasnie wróciłam z rowerów, haha :D
    Piękne zdjecia :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rower - dla mnie coś idealnego ! :D Póki co festiwal kolorów mam tylko w marzeniach, ale kto wie:)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam podróżować <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wakacyjne przejażdżki rowerowe to u mnie podstawa
    co prawda nie jeżdżę w tym roku tak często jak w ubiegłych latach, ale kilka z nich mam już zaliczonych i mam nadzieję że jak pogoda się poprawi, będę jezdzić jeszcze więcej :) bez roweru czuję się jak bez nogi haha :D
    nie słyszałam o festiwalu baniek, ale musi być ciekawie
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku jeżdżę znacznie częściej niż rok temu, ale pogoda ostatnio na to nie pozwala.

      Usuń
  10. Świetne rady ;)
    I oczywiście genialne zdjęcia, moją uwagę przyciągnęły te spodenki *-* Cudowne ♥
    Mój blog---Zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia. Zgadzam się w 100% z tym co napisałaś. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.