kiedy masz nadzieje...

Witajcie, kilka dni temu natknęłam się na pewien filmik, o którym całkowicie zapomniałam. Postanowiłam obejrzeć go drugi raz, ponieważ da...

Witajcie,
kilka dni temu natknęłam się na pewien filmik, o którym całkowicie zapomniałam. Postanowiłam obejrzeć go drugi raz, ponieważ dawał tyle do myślenia. Również przyniósł pełno łez. No ale dziś nie o tym, ponieważ dzisiaj postanowiłam napisać motywującego posta dla osób, które w większości sytuacjach życiowych tracą nadzieję. TUTAJ ZNAJDZIECIE TEN FILMIK(klik) W tym filmiku jest mowa o psie, a w moim poście o nas, o ludziach, ale w każdym z nich chodzi o to samo, czyli o nadzieję...
W sumie to większość osób tak ma. Większość osób traci nadzieję w życiowych sytuacjach, ponieważ jest tak doświadczony, a nie inaczej. Nie będę Was okłamywać. Sama tak miałam, było to całkiem nie dawno. Przez to straciłam nadzieję praktycznie na wszystko. Lecz z dnia na dzień moja nadzieja wzrastała. Doszłam do wniosku, że jeśli nie nadzieja to nic nie zrobię. Każdy musi uwierzyć w siebie, że coś mu się uda. Szczerze? Gdyby nie nadzieja, to możliwe, że nie byłoby mnie tutaj teraz na tym blogu, ponieważ straciłabym wiarę, że ktoś kiedyś zacznie go czytać. Jeśli masz nadzieję to możliwości masz nieograniczone. Tylko, jest jeden warunek. Musisz uwierzyć SAMA lub SAM w siebie, ponieważ inaczej to nie wyjdzie.
Kiedy masz nadzieje, możliwości są nieograniczone.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Posty jest rewelacyjny.
    Zgadzam się w 100 % <3
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że masz rację :) Pięknie wyszłaś na zdjęciach :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, trzeba bardzo wierzyć wtedy można przekraczać różne granice ;) Żeby osiągnąć sukces trzeba mieć nieodpartą wolę
    https://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety bardzo często w pewnej chwili tracę nadzieję , a jaki to był film ??
    Bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo tutaj link, niestety nie udało mi się znaleźć polskiej wersji, ale ten widok sam wzrusza. https://www.youtube.com/watch?v=B366lt4N7z0

      Usuń
  5. Jakie śliczne zdjęcia :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomita sesja zdjęciowa i śliczna szata graficzna. Gratuluję.
    Napisałaś bardzo oczywiste rzeczy, ale wszyscy o tym zapominamy.

    Pozdrawiam, Monika z bloga by-monique.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia! ;*
    http://gabrielakita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Też często tracę nadzieje, ale staram się wierzyc w siebie. Bardzo ładny blog. Pozdrawiam i obserwuję. Zapraszam do mnie ♥ KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. :) Dobrze napisane.
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!
    Moja strona na fb
    Mój instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiara w siebie czyni cuda :)
    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy