all black

Od razu, gdy zobaczyłam tę torebkę stwierdziłam, że musi być moja i że musi znajdować się w mojej szafie. Oczywiście tak też się stało. To...

Od razu, gdy zobaczyłam tę torebkę stwierdziłam, że musi być moja i że musi znajdować się w mojej szafie. Oczywiście tak też się stało. To była miłość od pierwszego wejrzenia. W sumie to się nie dziwię, ponieważ jest rewelacyjna. Ta torebka jest również oryginalna, ponieważ drugiej takiej u mnie w mieście nie znajdziesz, co jest jak najbardziej na plus, bo przyda mi się trochę oryginalności. A co do jakości nowej zdobyczy to jestem bardzo zaskoczona, oczywiście w tym pozytywnym znaczeniu. Prawdę mówiąc myślałam, że ta torebka będzie innej, gorszej jakości. I tego cały czas się obawiałam. Na całe szczęście się myliłam. Torebkę nabyłam ze strony Banggood (klik), na którą Was serdecznie zapraszam, ponieważ nie tylko torebki mają tam rewelacyjne.
A teraz przyszedł czas na outfit, z którego jestem strasznie zadowolona. Jak widać po tytule jest on cały w czerni, nie ma co się dziwić. Ja uwielbiam czerń. Zacznijmy od bluzki. Tę bluzkę znajdziecie w h&m. Jest to zwykła bluzka, która ma w sobie coś co nadaje jej to 'coś' chodzi mi o te sznureczki, serio. Gdyby nie one nie zauważyłabym tej bluzki. Następnie mamy ołówkową spódniczkę, za którą ostatnio szaleje dość dużo dziewczyn. Spódniczkę nabyłam w New Yorker. Cały ten ubiór wygląda jak jakiś komplet z czego jestem bardzo szczęśliwa, ponieważ właśnie do takiego efektu dążyłam kupując te rzeczy. Nie można jeszcze zapomnieć o butach jakimi są adidasy, które również w ostatnim czasie zrobiły furorę na modowym rynku. No i oczywiście torebka, o której była mowa na początku postu, także nie muszę już za dużo o niej wypisywać.
Mam nadzieję, że stylizacja Wam się podoba!

bluzka H&M // spódniczka New Yorker // TOREBKA Banggood (klik) // buty Adidas
Będę bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linka!

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Piękna stylizacja! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest genialna:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, uwielbiam czarny kolor, bardzo spodobała mi się bluzeczka :D kliknełam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, również pozdrawiam

      https://millie-milllie.blogspot.com/

      Usuń
  5. Zazdroszczę urody <3

    http://victim-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie!
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz *.*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam czarny kolor. :D Świetna stylizacja. Klik. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torebka od razu skojarzyła mi się z czarodziejką z księżyca :) świetna jest !
    klik - 82,30zł :)
    Pomożesz i mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/nowosci-ze-sklepow-shein-romwe-i.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kliknięcie!
      Oczywiście, że Ci pomogę już wchodzę i klikam!

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy