welcome holidays!

Hi, nawet nie wiecie jak wspaniale się czuję z tą myślą, że jest dziś poniedziałek, a ja nie muszę wstawać, o 07:00 do szkoły. Są wakacje ...

Hi, nawet nie wiecie jak wspaniale się czuję z tą myślą, że jest dziś poniedziałek, a ja nie muszę wstawać, o 07:00 do szkoły. Są wakacje i w końcu mogę odespać te dziesięć miesięcy, które strasznie mnie zmęczyło, nie powiem, że nie. Niby w gimnazjum nie robi się tak dużo, a jednak. Chociaż mimo iż nie ma szkoły to i tak wstałam dziś dość wcześnie, ponieważ gdy są wakacje śpię do 10-11, a dziś wstałam o 08:30, ale też nie bez powodu, ponieważ umówiłam się z koleżanką aby zrobiła mi karbowane włosy, z których jestem bardzo zadowolona. Jak możecie zauważyć moje włosy są znacznie krótsze niż wcześnie, tak w końcu obcięłam! Po 10 miesiącach czekania w końcu się udało! Powiem Wam, że mam zamiar zrobić jeszcze jedną zmianę związaną ze swoimi włosami. Czekałam na nią rok, ale opiszę Wam ją w innym poście.


You Might Also Like

33 komentarze

  1. Świetny post! Nie powiem, ale ładnie Ci w tych włoskach<3 te warkocze :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! ♥
    Udanych wakacji!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pozytywnie. Zazdroszczę Ci wakacji!
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tych włoskach :*
    Ja również zmęczyłam się tymi 10 miesiacami

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak!- wkońcu wakacje. Pasuje Ci ta fryzura. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. mega włosy! :) dodają Ci uroku!
    kayleenbeauty.blogspot.com - zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest świetny, chyba sama muszę kogoś poszukać, kto by mi takie zrobił. Super wyglądają!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chodząc do gimnazjum musiałam wstawać o 5.30 więc 7 byłaby jak zbawienie, nie masz na co narzekać. Co do karbowanych włosów, moim zdaniem już dawno wyszły z mody.

    jzabawa11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sa cudooooooooowne

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, cudowne włosy. :)
    Też mogę w końcu odpocząć od porannego wstawania do szkoły. To chyba najgorsze, co mogło być. :/
    Udanych wakacji, pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja Tobie również życzę udanych wakacji!

      Usuń
  11. Karbowane włosy są takie śliczne :). Bardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie to wygląda
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w tych włosach!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanych wakacji! Pięknie <3 Włosy sztosik :*


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również życzę udanych wakacji.

      Usuń
  15. Ah, ja niesamowicie się cieszę, że nie trzeba tak wcześnie wstawać! :)
    Prześliczne włosy.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ładnie Ci w krótkich!
    też mam zamiar pozmieniać coś w moich włosach, w końcu wakacje to idealny czas na to ;)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie, wakacje to idealny czas na zmiany, hah :)

      Usuń
  17. Kojarzysz może Aleksandrę Cedro? Bo muszę przyznać, że na czwartym zdjęciu jesteś do niej bardzo podobana :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że ją kojarzę jest cudowna, dziękuję bardzo za tak miły komplement!

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy