ulubieńcy maja

      Witam Was w czerwcu!  W ostatnim miesiącu, w którym musimy chodzić do szkoły. Lecz nie za długo, ponieważ zostało nam tylko i wyłą...

      Witam Was w czerwcu!  W ostatnim miesiącu, w którym musimy chodzić do szkoły. Lecz nie za długo, ponieważ zostało nam tylko i wyłącznie 23 dni do wakacji. Na pierwszy rzut oka wydaję się dużo, ale jednak nie. Dziś przychodzę do Was z ulubieńcami maja, także zapraszam do czytania.                            

Pierwszym ulubieńcem maja jest lakier do paznokci firmy Avon, powiem Wam, że już dawno  nie miałam na swoich paznokciach lakieru, w sumie to rok. Czyli bardzo dawno. Ale właśnie  w  maju moja mama przyniosła ten lakier, w którym od razu się zakochałam. Na zdjęciach można zauważyć, że jest on brokatowy.

Drugim ulubieńcem jest książka Jonn'a Green'a. Powiem Waż, że zakochałam się w jego książkach. Tylko jego książki czytam w tak krótkim czasie. Szukając Alaskę przeczytałam w trzy dni. I gdy ją skończyłam zaczęłam płakać, ponieważ była taka piękna. Mam nadzieję, że zrobią z niej film, ponieważ z wielką chęcią obejrzałabym ten film.

Następnym ulubieńcem jest kredka do brwi firmy Catrice. Ta firma jest naprawdę świetna. Ich kredki są niesamowite. Długo się utrzymują na brwiach, co oczywiście jest bardzo dużym plusem. Dobrze wypełniają i bardzo dobrze się nimi maluje, a to jest najważniejsze.

No i ostatnim moim ulubieńcem ponownie jest szminka firmy lovely. Już kiedyś ta szminka była w moich ulubieńcach i po protu musi być kolejny raz, ponieważ jest cudowna. Ostatnimi dniami mam ją cały czas na ustach i mogę rzec, że jest niesamowita. Chociaż trzeba przyznać, że ma jeden minus, a taki, że wysusza usta i niby każda matowa szminka wysusza, ale ta jednak bardziej. Mimo wszystko polecam ją bardzo bo kolor cudowny, a suche usta to nie koniec świata.


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Boski ten lakier *-* Książkę mam zamiar przeczytać jak tylko gdzieś 'znajdę' bo wydaje się być naprawdę ciekawa. Obserwuje! :D

    madziacz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obserwację, która bardzo motywuję!:D

      Usuń
  2. Ciekawi ulubieńcy :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka jest mega *_* Fajni ulubieńcy!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten lakier wyglada bosko !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniali ulubieńcy! <3
    Lakier ma śliczny kolor.
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę czytałam i również ją uwielbiam :)!
    Kredkę ostatnio właśnie zakupiłam i mam nadzieję, że jest tak fajna jak piszą :)

    http://mystery-identity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, a co do kredki to również mam taką nadzieję, że u Ciebie również się spisze!

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor lakieru :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super wyglada ten lakier:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post!
    sandradzianachowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy