outfit #1 all black + promowanie waszych blogów

6/06/2016

Witam!
Jak możecie wiedzieć ( lub nie ) ostatnio nawiząłam współpracę z firmą Banggood. Jestem bardzo zadowolona z tej współpracy, ponieważ mają cudowny asortyment i ceny nie są takie wysokie. Już wcześniej pisałam o nich post z recenzją ich rzeczy, także jeśli jesteś ciekaw tego co sobie wybrałam i jak mi się to sprawuję to zapraszam Cię na tego posta!
A dziś przychodzę do Was z wishlist tyle, że w innej formie. Powiem Wam, że takie normalne wishlist'y znudziły mnie już totalnie na prawdę. Dlatego też postanowiłam, że pokażę Wam to w formie look'u. Sądzę iż to dobry pomysł, a nawet bardzo dobry.

Już po tytule posta można zauważyć, że pierwszy outfit, który chciałabym Wam przedstawić jest cały w czerni. Nie będę Was okłamywała. Ja uwielbiam ten kolor dlatego też pozwoliłam sobie stworzyć pierwszy strój w tym kolorze. Obiecuję, że jeśli będę miała kolejną szansę stworzenia takiego stroju to będzie w nim więcej kolorów.
1. Nie wiem jak Wam, ale mi przypadł ten crop do gustu nawet bardzo! Zwłaszcza, że jest on z zamszowego materiału, który ostatnio stał się dość sławnym materiałem i co raz więcej osób decyduję się na bluzki czy spódniczki z tego materiału.
2. Jako dodatek wybrałam naszyjnik, który ostatnim czasem jest dość popularny zwłaszcza na tumblr. Wybrałam go dlatego, że idealnie pasuje to tego stroju.
3. Szczerze mówiąc nie przepadam za sandałami. Jestem dziewczyną, która woli całe wakacje chodzić w conversach czy innych butach, ale przeglądając asortyment tego sklepu natknęłam się właśnie i na te sandały i mogę przyznać, ze zakochałam się w nich i gdy będę miała możliwość to na pewno je zamówię!:)
4. No ostatnia rzeczy, czyli spódniczka, którą każdy zna pod nazwą tennis skirt. Ja posiadam w swojej kolekcji spódniczek już ją i powiem Wam, że jest to jedna z najlepszych wyborów jaką kiedykolwiek podjęłam co to spódniczek. I dzięki niej zakochałam się w spódniczkach, ponieważ jeszcze rok temu w ogóle bym ich nie założyła.
PROMOWANIE WASZYCH BLOGÓW, większość z pewnością wie na czym to polega. W komentarzach podajecie cenę 3-4 rzeczy, a w następnym poście pojawią się wylosowane blogi, które pojawią się w najnowszym poście! Oczywiście, jeśli Wy podacie ceny i klikniecie ja zrobię to samo u Was! Miłego dnia Wam życzę.
1.crop top(klik) 2.naszyjnik(klik) 3.sandały(klik) 4.spódniczka(klik)

46 komentarzy

  1. 31,39zł 11,90zł, 82,43zł
    Fajne rzeczy
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te rzeczy! Poklikałam :)

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poklikanie, to bardzo wiele znaczy!

      Usuń
  3. Bardzo ładna stylizacja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja, ja pewnie wolałabym ubrać tradycyjny czarny lub biały crop-top.
    Te naszyjniki kocham. Koniecznie muszę kupić.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również muszę sobie koniecznie je kupić.

      Usuń
  5. Świetne ciuszki i fajny post.
    Wcześniej tej firmy nie znałam, a ma bardzo ładne i tanie rzeczy. :)
    top- 31.39 zł
    naszyjnik- 11.90 zł
    buty-82.43 zł
    spódniczka- 58.89 zł

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna stylizacja ! Zakochałam się normalnie ♥ I faktycznie te buty są świetne !

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo, że zgadzasz się z moim zdaniem ♥

      Usuń
  7. super outfit:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne rzeczy :)


    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam :) Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś też miałam zacząć współpracę z nimi, ale wstawiłam ich banner i mnie brzydko olali.. Oby z Tobą zagrali fair ;) Poklikałam w linki ;) Pozdrawiam :)
    www.MamaMagda.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. te sandałki sa prze sliczne :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/
    poklikane :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanej współpracy! :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny outfit! Powodzenia w dalszej współpracy ;)
    To prawda, firma ma świetny asortyment, też z nimi współpracuję =)
    Pozdrawiam ♥

    http://allilove-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również życzę powodzenia we współpracy:)

      Usuń
  13. Bardzo ładne i fajne rzeczy, a stylizacja nas oczarowała dwukrotnie ;* :D Czekmay na kolejny post. Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Poklikane! rzeczy są świetne x

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny outfit, a crop top jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny crop top <3
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam ♥ ;) i oczywiście obserwuję, świetny blog ;)
    Zapraszam do siebie Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, bardzo motywuję do dalszej pracy

      Usuń
  18. Przejrzałam stronke- racja, super mają rzeczy :)

    Obserwuje, zapraszam do mnie: https://zuzienkaimamak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam.
      Dziękuję za obserwację

      Usuń
  19. Świetny pomysł z tą wishlistą. Poklikałam w linki i obserwuję :)
    http://mska-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czarny jest piękny! Świetny pomysł, życzę miłej współpracy💕
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim ulubionym kolorem też jest czarny, potrafię na 30 stopniowym upale ubrać się w czarne rurki i koszulkę haha :D To najweselszy kolor w mojej szafie, naprawdę...
    Butki są śliczne, jednak ja wolę te z zakrytymi palcami :(

    Poklikałam i obserwuję :)
    Ściskam ciepło, Sunshine

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo:)
      Nie ważne, że jest gorąco i tak ubiorę się na czarno. Nawet, nie wyobrażam sobie siebie w innym kolorze, oprócz białego i szarego jeszcze :)

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.