holidays?

Dzień dobry! Jak wiecie jestem w trzeciej klasie gimnazjum, także to mój ostatni rok w tej szkole. Niby się cieszę, że to koniec, ponieważ...

Dzień dobry! Jak wiecie jestem w trzeciej klasie gimnazjum, także to mój ostatni rok w tej szkole. Niby się cieszę, że to koniec, ponieważ chciałabym już zacząć kolejne wakacje, ale również chciałabym już być w nowej szkole, w nowym otoczeniu, ale z drugiej strony jest mi trochę szkoda opuszczać te klasę, zwłaszcza poszczególne osoby. Można powiedzieć, że ten rok szkolny zmienił się o 360 stopnii, wszystko jest całkiem inne. Ja jestem inna oraz moje znajomości również się zmieniły. Prawdę mówiąc jestem z tego szczęśliwa, ponieważ to co miałam jeszcze rok temu wydawało się  szczęściem, które tak na prawdę nim nie było. Serio. Jeśli mam porównać tamten rok z tym to zmiana jest na prawdę ogroma. Można nawet powiedzieć, że poznałam prawdziwą siebie...
A wracając do innych tematów, które w sumie są ze sobą połączone, ponieważ tam trochę szkoły i tu również, powiem Wam, że sądziłam iż czerwiec, który jest końcówką roku szkolnego będzie miał o wiele mniej ilości obowiązków. Jednak, myliłam się. Teraz na mojej głowie mam pełno spraw. Po części jest to moja wina, bo gdybym dawała z siebie zawsze 100% to nie miałabym ich aż tyle. Na szczęście to wszystko po woli się kończy, ponieważ do wakacji zostało już jedenaście dni. To jest jedyny powód aby się nie załamywać, ponieważ teraz najważniejsze są oceny i wnioski i inne sprawy związane z rekrutacją do upragnionej szkoły.
CAP- NIKE// CROP TOP- H&M// TENNIS SKIRT- NO NAME


You Might Also Like

43 komentarze

  1. świetna stylizacja. http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też tak myślałam. Na razie to mam więcej pracy niż kiedyś oraz scenariusz do zrobienia :(
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. też kończę szkołę, ale szczerze nie będę za nią tęksnić i za ludzmi też nie
    chciałabym poznać kogoś nowego, i mię szczerych, przyjaznych znajomych :
    również myślałam że czerwiec będzie luzny a tu niespodzianka haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekac wakacji!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka słodziutka Emilia, kocham twoje zdjęcia! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję Ci bardzo Zosiu, ja Twoje również kocham! ♥♥

      Usuń
  6. Bardzo fajny post. Śliczne zdjęcia i stylizacja. Zaobserwowałam i zapraszam do mnie https://agabeautyfashion.blogspot.com/2016/06/kilka-zdan-o-mnie-i-blogu.html?showComment=1465841240458&m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za obserwację, która swoją drogą bardzo motywuję

      Usuń
  7. Bardzo ładna stylizacja :)
    Obserwuje :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. raaaakieta! <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdanie jest mi bliskie:
    ,,sądziłam iż czerwiec, który jest końcówką roku szkolnego będzie miał o wiele mniej ilości obowiązków. Jednak, myliłam się."

    Pomimo tego że zawsze miałam prawie wszystko na 100% to i tak pracy było dużo. ;)

    Zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę tumblr'owa stylizacja.
    Ładnie w niej wyglądasz :)
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądasz na zdjęciach! Tło też fajnie kontrastuje z całą stylizacją x
    Na szczęście wakacje coraz bliżej, życzę Ci powodzenia w sprawach związanych z nową szkołą!
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tego typu bluzki. Liceum nie jest aż tak trudnym wyborem jak mogłoby się wydać. Studia dopiero decydują naprawdę o naszej przyszłości. Udanych wakacji kochana. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mnie pocieszyłaś, hah
      Tobie również życzę miłych wakacji

      Usuń
  14. Ślicznie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też kończę już gimnazjum!
    Szczerze cieszę się z tego powodu, bo bardzo chcę zmienić otoczenie, poznać nowych ludzi, a przede wszystkim być sobą i nikogo nie udawać tak jak robiłam to w gimnazjum.
    Piękne zdjęcia! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja! Życzę udanych wakacji kochana :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo! Również życzę Wam udanych wakacji!

      Usuń
  18. Na pewno dostaniesz się do wymarzonej szkoły. =)
    Stylizacja genialna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna kombinacja! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obsessed with stripes! You look gorgeous <3

    xo xo
    Marina
    http://mmfashionbites.blogspot.com/2016/06/in-navy-now.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja. Cudowne zdjęcia.
    Miłych wakacji! I dostania się do wymarzonej szkoły. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to miłe z Twojej strony

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy