400

Hi ♥ Prawdę mówiąc to ten post miał być o czymś innym, na pewno nie o tym o czym aktualnie piszę. Miałam ciekawy post, który chciałam Wam...

Hi ♥
Prawdę mówiąc to ten post miał być o czymś innym, na pewno nie o tym o czym aktualnie piszę. Miałam ciekawy post, który chciałam Wam dzisiaj opublikować, jednak w ostatniej chwili postanowiłam usunąć cały tamten post i napisać coś spontanicznie. Zwłaszcza, gdy spojrzałam na liczbę obserwatorów. Minęło już pół roku, roku 2016 i w ciągu tych sześciu miesięcy, mój blog zdobył 100 obserwatorów, w tak krótkich czasie. Jestem na prawdę w szoku, ponieważ mój blog zdobywał tylu obserwatorów w przeciągu całych 12 miesięcy, w ciągu całego roku. Nawet nie wiecie jak skakałam z radości, gdy zobaczyłam te liczbę. Oczywiście, dla kogoś może ona być mała, ale dla mnie to bardzo dużo, no by gdyby te wszystkie osoby, które mnie obserwują miały się spotkać w jednym miejscu to przyznajcie, byłby tłum. Chciałabym Wam podziękować, ponieważ to tylko i wyłącznie Wasza zasługa. Gdyby nie Wy, ja nie zaszłabym tak daleko i nie byłabym w tym miejscu, w którym aktualnie się znajduje.
Powiem Wam jeszcze, że przez bloga moje życie się zmieniła, nie będę tego zaprzeczać. Bardziej otworzyłam się na świat oraz na ludzi, którzy żyją wokół mnie. Jestem bardziej odważniejsza i już nie boję się mieć własnego zdania jak to było jeszcze przed założeniem bloga.
I to wszystko co miałabym Wam dziś do powiedzenia. Mam nadzieję, że post Wam się podobał tak samo jak mi, ponieważ ten jest pisany prosto z serca, oczywiście wszystkie są, ale ten mimo wszystko jest taki wyjątkowy.

CROP TOP tutaj!(klik)// SHORT- NO NAME


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Gratuluję 400-obserwatorów i życzę ich jeszcze więcej! Piękne zdjęcia!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) piękne zdjęcia. Życze dalszych sukcesów :)
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. 400 obseratorów to już naprawdę duża liczba, gratuluje
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Oo dziękuję bardzo, nawet nie wiesz jak miło mi się to czyta :))

      Usuń
  5. 400- wow! Serdecznie gratuluję. Moim zdaniem to nie jest mało: to idealny początek... Tylko pogratulować. ;) Zapraszam i pozdrawiam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję obserwatorów! Pieknie <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. brawo mała <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Mam nadzieję, że kiedyś też odniosę taki sukces ;) Pięknie wyglądasz
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci w tym powodzenia, trzymam kciuki! I dziękuję!

      Usuń
  9. Gratulacje, będzie ich jeszcze więcej! :) Z chęcią dołącze do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow już 402 :)
    gratuluję!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jesteś bardzo śliczna i fotogeniczna. Bardzo ładne zdjęcia i bluzeczka. :)
    Gratuluję tylu obserwatorów, na pewno będzie ich coraz więcej przybywać. :*
    Pozdrawiam! :)
    charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło z Twojej strony, dziękuję! :)

      Usuń
  12. doskonale Cię rozumiem :3 to wspaniałe uczucie, widzieć, że to, co pisze się z głębi serca jest czytane przez nieznane osoby. A w dodatku podoba im się to, skoro zostają na dłużej :).
    Gratuluję, Kochana ♥ i życzę dalszych sukcesów ;*
    pięknie wyglądasz :)
    bardzo ładny crop top, kliknęłam w jego link :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy