15.06.2k16

Dziwnie czuję się z tym faktem, że już jutro jest koniec roku, niby jest to tak blisko, a jedna daleko. Te dziesięć miesięcy minęło j...


Dziwnie czuję się z tym faktem, że już jutro jest koniec roku, niby jest to tak blisko, a jedna daleko. Te dziesięć miesięcy minęło jak dziesięć dni i to w dosłownym znaczeniu. Nawet już nie wspomnę o tych trzech latach w gimnazjum. Niby nie wszystko zawsze szło po mojej myśli, ale i tak nie zapomnę tego wszystkiego co działo się z tą klasą. Była to najlepsza klasa z jaką miałam styczność przez 9 lat mojej edukacji.
Dzisiaj stwierdziłam, że zasypię Was paroma zdjęciami z komersu. Ostatnio stwierdziłam, że jednak tego nie zrobię, lecz po kolejnym zastanowieniu stwierdziłam dlaczego nie? Skoro blog ma w przyszłości służyć mi jako pamiątkę to dlaczego by nie dodać tu parę zdjęć z komersu. To wszystko świadczy również o tym, że kobieta zmienną jest co swoją drogą jest w sumie racją. Skoro ma być pamiątką, to może w jakimś stopniu opiszę Wam jakąś część tego wydarzenia. Już na wstępnie Wam powiem, że na ten dzień czekałam całe 3 lata w gimnazjum. Może nie aż tak bardzo, że aż odliczałam dni jak do urodzin czy do wakacji, ale czekałam. Przyznam się że ten komers wyobrażałam sobie całkiem inaczej, z pewnością nie tak jak wyglądał. Ale wiecie co? Cieszy mnie też fakt, że nie był on taki jaki sobie wyobrażałam w pierwszej lub drugiej gimnazjum. Zważywszy na to, że przez ten ostatni rok w gimnazjum bardzo dużo się zmieniło, oczywiście na dobre. W ostatnim czasie większość z nas uważała, że ten komers będzie strasznie drętwy i że każdy będzie wpatrywał się w swój czy kolegi/koleżanki telefon, na szczęście tak nie było.
Szczerze mówiąc, to ten post nie miał mieć żadnego tekstu, ale jeśli mam mówić prawdę to byłoby to dla mnie dziwne, ponieważ nie przepadam za bardzo za postami, gdzie nie ma żadnej treści, nawet takiej, która nie ma najmniejszego sensu. 

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Ah, ale ten czas szybko leci. Mi też ciężko uwierzyć w to, że to już koniec, ale muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. W końcu zmiany są potrzebne w życiu ;>
    Świetnie razem wyglądacie, widzę, że wieczorek był udany ;3
    Życzę udanych wakacji i oczywiście powodzenia w nowej szkole!
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie szybko, ja nie mogę w to uwierzyć, że właśnie mamy wakacje!

      Usuń
  2. Jak ślicznie wyglądacie razem <3 !


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas strasznie szybko leci. :) Miałaś piękną sukienkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czas jest nieubłagalny... Ja po wakacjach idę do pierwszej gimnazjum. Czas jaki spędziłam w podstawówce to już piękna pszeszłość.
    Super zdjęcia. :)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, powodzenia w gimnazjum, gimnazjum to najlepszy czas!

      Usuń
  6. cudownie wyglądacie!
    cieszę się że miałaś aż taką fajną klasę :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze te zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeejku, ale cudowne zdjęcia! ♥ Jesteście uroczy :D Ale również zgodzę się ze stwierdzeniem, że 10 miesięcy zleciało jak 10 dni. Jeszcze tak trudno było mi się rozstać z przyjaciółmi, z którymi chodziłam do klasy od przedszkola przez 10 lat.. No cóż coś się kończy, coś się zaczyna jak to mówią :D

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy