You can count on her, because she's your best friend

5/02/2016

Przyjaźń...
Czy ktoś kiedyś postanowił się ''zatrzymać'' i zastanowić się czym tak na prawdę ona jest? Ma bardzo dużo znaczeń i dla każdego może być czymś innym. Dla jednej osoby może to być najważniejszym na świecie. A dla drugiej osoby może to być coś znacznie innego.

''Nigdy nie walcz o przyjaźń.
o prawdziwą - nie musisz,
o fałszywą - nie warto...''

Teraz pytanie, które zastanawia mnie widząc niektóre posty na Facebooku. Czy w naszych czasach istnieje prawdziwa przyjaźń? Nie oszukujmy się, ale w XXI bardzo trudno znaleźć prawdziwego przyjaciela, ponieważ większość okazuje się być fałszywa. Którzy chcą być znani dla popularności czy dla widoku naszych upadków.
Mimo wszystko da się znaleźć prawdziwego przyjaciela, nawet w naszych czasach, ale potrzeba na to czasu, bo nie można pierwszej lepszej osoby nazwać przyjacielem.

Znajomy, a przyjaciel
Teraz bardzo dużo osób nazywa dużą cześć osób swoimi przyjaciółmi. Moim zdaniem jest to wielki błąd, ponieważ prawdziwy przyjaciel jest tylko jeden i tylko tej osobie zwierzasz się ze swoich problemów, a nie 20 osobom. Nie oszukujmy się nie warto mieć 20 przyjaciół bo każdy z nich może okazać się fałszywy i gadać za naszymi plecami. Przyjaciela warto poznać, a tych 20 nie pozna się tak samo jak tego jednego.

Przyjaźń internetowa
W  ostatnim czasie stało to się bardzo popularne. Jest osoba, która w nią wierzy, ale także osoba, która w to nie wierzy. Ja jestem osobą po środku tych dwóch innych, ponieważ niby w jakiejś połowie w to wierzę, ale znów w drugiej nie. Nie wiadomo co nas spotka w internecie. Było dużo spaw na temat tego, że ktoś się podszywał pod kogoś innego i później były nie przyjemne sytuacje. Lecz są również i takie przypadki, gdzie nikt się pod nikogo nie podszywa i poznaje się wspaniałe osoby, czyli internetowe przyjaciółki.

Chciałam wypowiedzieć się trochę na temat przyjaźni, ponieważ jak wiadomo jest to dość obszerny temat i za każdym razem można dowiedzieć się czegoś nowego.


11 komentarzy

  1. Świetny post! Mam dwie takie najlepsze, najlepsze przyjaciółki (trzymamy się tak w trójkę). Mam internetową przyjaciółkę, którą poznałam na grupie o rysowaniu którą stworzyłam. Też jest blogerką, obie mamy takie same pasje, prawie codziennie do niej dzwonię i chcialybysmy w wakacje spotkać się i razem rysować. Moim zdaniem internetowa przyjaźń istnieje :D
    JulaLou Art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz szczęście z tą internetową przyjaciółką, zazdroszczę!:))

      Usuń
  2. Ja ostatnio zrozumiałam ,że moja przyjaźń która trwała od podstawówki , jednak nie była prawdziwa ! Nie mogłam liczyć na swoją przyjaciólkę !
    Napisałam krótko o tym w tym poście -http://lucy-lusia2.blogspot.com/2016/04/umiesz-liczyc-licz-na-siebie.html Zaprsazam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, zaraz idę czytać:)) I współczuję, że Twoja przyjaźń tak się skończyła.

      Usuń
  3. trudno jest tak naprawde okreslac slowem przynaleznosc dwoch osob, a na prawdziwa przyjazn trzeba dlugo pracowac.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obs/obs? daj znać na moim blogu :)

    https://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Zwłaszcza ten cytat: ''Nigdy nie walcz o przyjaźń.
    o prawdziwą - nie musisz,
    o fałszywą - nie warto...''
    Po prostu wymiata. Śliczne zdjęcia, to przedostatnie mega :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mnie również się strasznie podoba ten cytat.
      Dziękuję za obserwację która motywuję do dalszej pracy!

      Usuń
  6. prawdziwa przyjzn rozwija sie bardzo dlugo i trzeba byc szczerym z ta druga osoba.
    swietne zdjecia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyjaźń jest bardzo ważna. Nawet ta internetowa! :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. W tych czasach niestety, ale rzadko są spotykane prawdziwe przyjaźnie :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.