package of banggood.com!

Hi, dziś przychodzę do Was z paczką od firmy  banggood.com   (klik). Jak mogliście w ostatnim czasie zauważyć, w bocznym pasku poja...

Hi, dziś przychodzę do Was z paczką od firmy banggood.com (klik).
Jak mogliście w ostatnim czasie zauważyć, w bocznym pasku pojawił się banner właśnie i tej firmy, a to dlatego, że do mnie napisała czy zechciałabym z nimi współpracować. Nawet nie wiecie jak byłam szczęśliwa, ponieważ taka współpraca daje mi wiele możliwości co do moich strojów. Jak i jest to takie 'podziękowanie' za ciężką pracę, która każda blogerka wkłada w swojego bloga.



Gdy zgodziłam się na współpracę od razu weszłam na ich stronę wybierać sobie rzeczy. Na początku przeglądając ich asortyment myślałam, że nie znajdę nic co by mi się podobało. Na szczęście się myliłam. Od razu, gdy ujrzałam tę bluzkę pomyślałam sobie "muszę ją mieć" tak też się stało, ponieważ od kilku dni znajduje się u mnie. Ta bluzka jest naprawdę świetna, jedyny minus ma taki, że troszeczkę prześwituje, ale dla mnie to nie problem, bo lubię takie bluzki. A jeśli chodzi o materiał to jest dobry, prawdę mówiąc myślałam, że będzie znacznie gorszy, no bo wiadomo jak to jest z tymi stronami. Mimo wszystko materiał jest troszeczkę delikatny dlatego też uważajcie podczas prasowania.
Już nie długo będziecie mogli zobaczyć outfit z tą bluzką!  Top(klik)

No i najbardziej wyczekiwana rzecz, która została rozpakowana jako pierwsza. Strój kąpielowy. Powiem Wam, że jestem mile zaskoczona, ponieważ obawiałam się tego iż ten strój będzie okropnej jakości i zepsuje się od razu, gdy go założę. Na szczęście tak się nie stało. Jest bardzo dobrej jakości i praktycznie wygląda jak z jakiejś sieciówki. Jestem z niego bardzo zadowolona. No i jeszcze, jeśli ktoś chciałby zamówić sobie taki strój z takich stronek, to zamawiajcie o rozmiar większy!! Ja zamówiłam S, ale na szczęście wysłali mi M, bo gdybym dostała ten rozmiar, który wybrałam nie byłabym teraz taka szczęśliwa.
Strój Kąpielowy (klik)
Jak pisałam przy opisach tych rzeczy. Z wyboru jestem bardzo zadowolona. Jak na taką stronkę jakość tych rzeczy jest na prawdę dobra. Można ją nawet porównywać z ubraniami ze sieciówek.
No i na końcu chciałabym Was poprosić o klikanie w linki!


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Strój jest boski ! Ja w swojej wishliscie wybrałam taki sam ,ale koloru pomarańczowego ! Poklikałam :) Zapraszam do mnie i również proszę o KLIKI :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :)
    I top i strój kąpielowy są cudowne ;*
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. suuper rzeczy :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybrałaś genialne rzeczy! Są prześliczne. Gratuluję współpracy.

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, strój jest super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo ja ale super :D wyglądają na serio dobrze zrobione ! tylko pozazdrościć takich cudeniek <3 pozdrawiam

    http://barbaretbeauty.blogspot.com/2016/05/rossmann-49-wiosna-2016-podsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny strój kąpielowy <3!

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Strój kąpielowy świetny! Kliknęłam :)


    www.simplylife.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to dużo dla mnie znaczy

      Usuń
  9. Ciekawy krój bluzki i fajny strój :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten strój jest prześliczny! Chcę sobie taki kupić tylko, że czarny <3
    Zapraszam http://hellomisskorabel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo podoba mi się ten strój :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy