ulubieńcy marca

Witam Was w kolejnych ulubieńcach! Wiecie co mnie cieszy? To, że to co sobie obiecałam na początku roku się spełnia i w każdym miesiącu są...

Witam Was w kolejnych ulubieńcach! Wiecie co mnie cieszy? To, że to co sobie obiecałam na początku roku się spełnia i w każdym miesiącu są ulubieńcy. Bardzo mnie to cieczy, ponieważ w końcu się wzięłam w garść. Powiem Wam, że powinnam tak zrobić również z nauką, bo egzaminy są dosłownie za kilka dni, wakacje również, a ja zamiast uczyć się to, to po mału olewam i zamiast aby oceny były lepsze mogą być gorsze, oby było lepiej.

Pierwszym ulubieńcem jest odżywka do włosów z firmy Kallos o zapachu bananowym. Powiem wam, że ja zaczęłam odżywki z tej firmy stosować gdzieś tak w środku wakacji lub może pod koniec ( na sto procent pewna nie jestem. ) Ale jestem pewna tego, że te odżywki działają cuda, na prawdę nie zamieniłabym ich na żadną inną. Jeśli dobrze pamiętam to miałam trzy-cztery rodzaje tych odzywek i każda jest świetna. Najlepszym efektem, który zauważyłam po stosowaniu tych odżywek jest taki, że te włosy nie są takie grube i puszyste tylko cienkie no i mają cudowny zapach! Jeśli jeszcze nie używałaś żadnej odżywki z tej firmy to zdecydowanie polecam!

Następnym ulubieńcem, jest żel myjący normalizujący na dzień i na noc. Jest on do skóry normalnej jak i tłustej oraz mieszanej. Efekty tego żelu są znakomite, działa na prawdę świetnie i nie zamieniłabym go na żaden inny. Jak wiadomo takie żele trzeba stosować codziennie, ale wiadomo, że ja nie umiem stosować takich żeli czy toników codziennie, więc na razie nie ma takiego efektu jaki bym chciała, ale mimo, że nie stosuje go codziennie to działa i mogę go Wam polecić.

Kolejnym ulubieńcem marca jest to matowa szminka firmy lovely. Jak już wspominałam we wcześniejszych ulubieńcach. Matowe szminki to życie, ja to piszę na serio. Kocham te szminki, mimo iż matowe szminki wysuszają usta to nie mam zamiaru przestać ich używać, ponieważ nadają wspaniały efekt. Numerek szminki do nr.1

Następnym ulubieńcem jest tonik zwężający pory na dzień i na noc. Na zdjęciach można zauważyć, że jest to komplet do tamtego żela, który można zobaczyć wyżej. Prawdę mówiąc to nie wiem co mam Wam napisać na jego temat, ponieważ działa tak samo jak tamten żel, tyle, że w innej postaci.


You Might Also Like

32 komentarze

  1. ta szminka ma bardzo ładny odcien
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten żel z liści manuka oraz matową pomadkę lovely <3 Mam chyba nawet ten sam kolor :) Nie jest idealna i po jakimś czasie zaczyna przeszkadzać, ale za tą cene jak najbardziej :)
    Zaintrygowałaś mnie odżywką :) Zwłaszcza ze uwielbiam banany <3 :D
    zapraszam http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio również to zauważyłam, że przeszkadza, no ale i tak:)

      Usuń
  3. Zastanawiam się nad zakupem matowej szminki, którą opisałaś. Warto? Trzyma się długo? Buziaki ;*
    http://nieczyporowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że warto! A czy długo trzyma? Cóż, tak:)
      ostatnio wytrzymała cały dzień w szkole bez żadnych poprawek:)

      Usuń
  4. Ja również używam tego żelu z ziaji! Jest świetny :)
    Obserwuję zuziaforstyle.blogspot.com KONKURS ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna szminka ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam tonik z liści manuka i u mnie średnio się spisuje niestety :(

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminka najbardziej mnie zaciekawiła :)
    Obserwuje :)
    Zaparszam do siebie : http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, ona bardzo motywuję

      Usuń
  8. Żel normalizujący z Ziaji jest świetny. Tonik bym chętnie wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetni ulubieńcy! tez mam bananową maskę i jest cudoowna!
    muszę zacząć polowanie na ten błyszczyk matowy :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moi ulubieńcy tez są z ziaji a maskę z kallosa wole wiśniową ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiśniową również miała i także jest godna polecenia:)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawi ulubieńcy <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłaś maskę bananową! Wow, ja od dwóch lat jej znaleźć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja znalazłam w drogerii w moim mieście!:)

      Usuń
  13. cos czuje, ze ten tonik by mi sie przydal :/


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja także mam ten żel i czytałam o nim wiele pozytywnych opinii. Jednak w moim przypadku on sie nie sprawdza :( Najprawdopodobniej mam uczulenie na któryś ze składników gdyż po 2 dniowym stosowaniu pojawiły się na mojej twarzy zaczerwienienia.
    Pozdrawiam http://dzoanablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty z Ziaji :) Świetny kolor szminki, szczerze powiem, że nie widziałam jej w Rossmanie. :/
    Pozdrawiam i Zapraszam do mnie :)
    http://macreateart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. mam na razie 3 rodzaje tych masek i najlepiej sprawdza się u mnie keratin, mam zamiar kupić tę bananową :) też mam tę pomadkę i jestem zadowolona, toniku również używałam i fajnie się sprawdzał :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej odżywki keratin jeszcze nie nigdy nie miałam, ale od zawsze miałam ochotę jej wypróbować, dlatego też, gdy mi się skończy ją sobię kupię!

      Usuń
  17. Mam ten tonik i faktycznie jest świetny !
    Świetnego masz bloga, obserwuję !

    awnes.blogspot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, takie słowa motywują do dalszej pracy!

      Usuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy