jeszcze tylko 57 dni...

Nic nie cieszy mnie tak bardzo jak ten fakt iż za 57 dni znów będę miała swoje upragnione wakacje. Nawet nie wiecie jak się cieszę, nie...

Nic nie cieszy mnie tak bardzo jak ten fakt iż za 57 dni znów będę miała swoje upragnione wakacje. Nawet nie wiecie jak się cieszę, nie tylko z tego powodu, że będę miała dwa miesiące wolnego od szkoły, ale również dlatego, że w te wakacje chciałabym zmienić bardzo dużo rzeczy, które odmienią moje życie na dobre, a raczej taką mam nadzieję. A co do wakacji to jakiś szczególnych planów nie mam. Nie wiem co będę robiła, co będę zwiedzała i czy w ogóle gdzieś pojadę. Najważniejsze jest to abym spędziła je jak najlepiej i z osobami, które kocham.
A wy? Macie już jakieś plany na wakacje?

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Przepiękne zdjęcia! Ja na wakacje mam już kilka planów. Przede wszystkim chcę pojeździć po koncertach :)) Ale chciałabym też odwiedzić jakieś Wlochy, czy Hiszpanię.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I życzę powodzenia podczas realizowania planów.

      Usuń
  2. Mam już kilka planów...jadę na obóz na mazury,do Warszawy i jeszcze wiele innych!
    Obserwuję już dawno zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już mam prawie całe wakacje zaplanowane hahaha <3
    Ogniska, wyjazd do Chorwacji prawdopodobnie, z chłopakiem nad morze, do siostry, koncert Rihanny <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia! Ja mam bardzo dużo planów. Jadę nad morze, w góry, do Hiszpanii, jeszcze raz w góry... mam jeszcze dużo innych planów. :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już nie mogę się doczekać wakacji !
    Ciepło , słoneczko, wolne od szkoły , luźniejsze ubrania ,wypady ze znajomymi, to jest to za czym tęsknie od września !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mogę doczekać się już wakacji :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Wakacje to naprawdę dobry czas na zmiany.
    Pozdrawiamy
    http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wlasnie nie czekam do wakacji z utesknieniem, bo wiem ile mnie czeka w natsepnym roku szkolnym:/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakieś drobne plany są, ale czy je zrealizujemy,no zobaczymy
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy