inspirations

Hej, ostatnio zdałam sobie sprawę, że dawno na moim blogu nie było postu z inspiracjami. Muszę się przyznać, że strasznie lubię takie posty...

Hej,
ostatnio zdałam sobie sprawę, że dawno na moim blogu nie było postu z inspiracjami. Muszę się przyznać, że strasznie lubię takie posty, uwielbiam szukać tych wszystkich obrazków na różnych portalach społecznościowych typu, tumblr czy weheartit, a później dzielić się nimi tutaj na blogu. Wydaje mi się, że nie jestem jedyną dziewczyną, która tak samo uwielbia takie posty. W komentarzach możecie pisać, czy podobają Wam się takiego typu posty, ponieważ z wielką chęcią poznałabym Wasze zdanie na ten temat.
I chciałabym Was jeszcze poinformować, że w przyszłym tygodniu w poniedziałek nie pojawi się post, a to dlatego, że mam egzaminy gimnazjalne i nie będę miała czasu!!





You Might Also Like

9 komentarze

  1. świetne inspiracje! u mnie na blogu jeszcze nie było inspiracji i właśnie rozważam nad zrobieniem tego typu posta :p

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne inspiracje! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje, ja uwielbiam takie notki :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ! Zakochałam się w Twoich inspiracjach ! :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie przepadam za takimi postami. I nie chodzi nawet o to, że nie lubię takich inspirujących zdjęć, ale o to, że te posty nic nowego nie wnoszą. Można jest spotkać na co drugim blogu co jest już nudne, nie wspominając o tym, że nie da się tego skomentować. Bo nie wiem czy komentarze typu super inspiracje są fajne.
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ale sliczne :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega lubię posty z inspiracjami, a zwłaszcza uwielbiam tematykę modową i kosmetyczna, no i jak każda miłośniczka słodyczy, zaglądam również na inspiracje z jedzeniem :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy