bądź sobą bo wszyscy inni są już zajęci

4/25/2016

Ile razy słyszałeś te słowa, albo ile razy przeczytałeś te słowa w internecie?  Mi wydaję się że z kilka razy na pewno każdy z Was miał styczność z tymi słowami. Jak nie od rodziców to od przyjaciół lub od nauczycieli. Teraz pytanie, czy kiedy kolwiek zaczęliście się stosować do tych słów, ponieważ mi się wydaję, że nie. Może i zdarzyło się tak, że ktoś postanowił się zmienić i być sobą, ale uwaga: postanowił być sobą wzorując się na drugiej osobie. Czy to jest bycie sobą? Ponieważ moim zdaniem nie. Jest wiele osób niby idealnych na okładkach. Większość dziewczyn chciałaby być takie jak one, ale wiecie co? Te wszystkie dziewczyny z tych okładek wcale nie są takie idealne. Po pierwsze ideały nie istnieją, a po drugie to wszystko jest dzięki edytorom, które retuszują niedoskonałości i nie tylko.

Przyznam się że sama kiedyś próbowałam być jak te inne dziewczyny, ale przeszło mi to i na całe szczęście, ponieważ nie wyobrażam sobie być teraz jakaś kopią innej dziewczyny. Cieszę się że jestem sobą, to jest najlepsze co może być. Może faktycznie moje życie nie jest jakieś super. Zawsze wyobrażałam je sobie całkiem inaczej, ponieważ zawsze chciałabym być taką Kendall Jenner, której zawsze wszystko się udaje. Czyli można by rzec, że jest to mój ideał. Ale ideałów nie ma. To jest nasz wymysł, który ma nas pogrążyć. Wydaje się że jest to śmieszne oraz niemożliwe, ale jednak. 


13 komentarzy

  1. To prawda ideałów NIE MA ! Ja też kiedyś chciałam być taką " idealną dziewczyną " , ale tak jak tobie , przeszło mi to już i całe szczęście ! Doszłam do wniosku ,że nie warto ! Trzeba być sobą i nikogo nie udawać !

    Pozdrawiam !

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz calkowita racje:) ja bardzo lubie ta sentencje :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, nie możemy dążyć do naszych wymyślonych ideałów. Wiadomo, każda z nas w dzieciństwie marzy by być jak ktoś znany, ale dorastając widzimy, że dla takich ludzi uderzyła tylko sława do głowy. Nie warto iść ślepo za kimś kogo uważamy za ideał. Lepiej być sobą! Pozdrawiam ;*
    http://nieczyporowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ♥ uwielbiam ten cytat z tytuły posta, sama kiedyś taki pisałam :D masz oczywiście rację :)

    Zapraszam na mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawda, nie ma ideałów, ale niektórzy chyba o tym zapominają. Może i sama nie jestem taka zadowolona ze wszystkiego, ale przynajmniej jestem sobą. :D A tak w ogóle mieszkasz w Lisowicach czy tylko odwiedzałaś?
    Pozdriawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mieszkam. Przyjechałam tam tylko do zdjęć:))
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Fakt ideułów nie ma. Jednak moim zdaniem warto w nie wierzyć, przynajmniej mamy motywację by ruszyć tyłek i w końcu zacząć działać. Co prawda ążenie do ideału a kopiowanie kogoś to dwa różne pojęcia, więc warto o tym pamiętać
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie! Ideały nie istnieją :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam troszkę inne zdanie, bo moim zdaniem wzorowanie sie na innych jest jak najbardziej dobre, zawsze znajda sie ludzie którzy bedą nas inspirowali w rożnych rzeczach i moim zdaniem powinnismy sie na nich wzorować bo widocznie zaszli tak dlatego bo są w czymś dobrzy. Oczywiście wszytko ma swoje granice i nie możemy klonować innych ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.