ulubieńcy lutego

Witam Was w kolejnych ulubieńcach, ale tym razem w ulubieńcach lutego. Tak szczerze mówiąc to pokochałam robić posty tego typu. I w sumie ...

Witam Was w kolejnych ulubieńcach, ale tym razem w ulubieńcach lutego. Tak szczerze mówiąc to pokochałam robić posty tego typu. I w sumie nawet to widać, ponieważ w ostatnim czasie są bardzo systematycznie dodawane. Mam nadzieję, że zostanie mi tak na dłuższy czas, a nie na kilka miesięcy.

Pierwszym ulubieńcem są uszy kota. Nawet nie wiecie jaka ja jestem szczęśliwa, że je mam. Nie wiem czy wiecie, ale kiedyś już miałam uszy kota, lecz nie skończyły za ciekawie i na nowe czekałam cały rok i kilka miesięcy, aż w końcu znalazłam te. Są cudowne i przy dobrym świetle diamenciki tej opaski tak cudownie się mienią.

Kolejnym ulubieńcem jest krem maskujący. Ten krem zakrywa zaczerwienia oraz cienie pod oczami. Szczerze mówiąc kiedyś myślałam, że nie będzie on jakiś super, ale po przetestowaniu zmieniłam całkowicie zdanie. Ja używam tylko tego zielonego kremu, ponieważ to on zakrywa te zaczerwienienia i prawda jest taka, że na prawdę je zakrywa. No i oczywiście na ten zielony krem korektor. Nie używam żadnego z tamtych dwóch kolorów, ale to tylko dlatego, że nie są dopasowane do mojej cery. Także można powiedzieć, że jestem zadowolona z tego produktu.

Nie będę kłamać ani ukrywać. Szminki firmy Golden Rose są moim nowym ulubieńcem, co z resztą można zobaczyć. W tym miesiącu są to dwie szminki w kredce, Golden Rose Matte Lipstick Crayon, odcień 05 oraz 08. Te szminki utrzymują się dość długo na ustach. Jedyny minus matowych szminek jest taki, że wysuszają nasze usta, ale mimo wszystko wolę mieć już te suche usta, ponieważ matowe szminki są na prawdę wspaniałe i nie wyobrażam sobie bez nich życia, że tak powiem.

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ciekawie wyglądają te szminki z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę sobie wypróbować te szminki z Golden Rose. Bardzo fajni ulubieńcy :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam matowe szminki. Muszę w końcu wypróbować te kredki z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta szminka jest najlepsza! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadki GR są genialne, nie da się ich nie lubić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy :)
    Jestem ciekawa tych szminek :)
    onlybooks-jdb.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. te szminki sa supeer :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam matowe szminki nigdy nie używam żadnych innych ;) mam zamiar kupić te z gr ale nie mogę się zdecydować pomiędzy szminką a konturówką :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. kredki z Golden Rose - moje ulubione <3

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetni ulubieńcy !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. kredka do ust ma boski kolor !


    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy