katowice

Kilka dni temu odbyła się szkolna wycieczka do katowic. Głównym celem tej wycieczki był spektakl w teatrze ,,Oskar i Pani Róża" oczyw...

Kilka dni temu odbyła się szkolna wycieczka do katowic. Głównym celem tej wycieczki był spektakl w teatrze ,,Oskar i Pani Róża" oczywiście przed tym spektaklem mieliśmy godzinkę wolnego dlatego też postanowiliśmy, że przejdziemy się po okolicy. Moim zdaniem godzina na zwiedzanie Katowic to zdecydowanie za mało zwłaszcza, że zwiedzaliśmy takie miejsca do których większość ludzi nawet nie potrafi dojść samemu...

Jeśli chodzi o ten spektakl to spodziewałam się czegość znacznie innego. Oglądając film byłam pod wielkim wrażeniem, a w teatrze było bardzo dużo wymyślonych scen, w sumie nawet była trudno do zrozumienia, ponieważ nie była wzorowana na książce czy filmie, tylko z kilka scen kojarzyłam po paru zdaniach. Najgorsze było to że grały tylko dwie osoby. Szczerze mówiąc to po tym teatrze spodziewałam się czegoś innego, no ale.

Po teatrze poszliśmy, a raczej pojechaliśmy do muzeum KWK ,,Wujek" gdzie były dwa filmy o górnikach. Przyznam, że jeden z nich był wzruszający. Te muzeum przedstawia historię z grudnia 1981 roku. W tym muzeum jest realistyczna makieta przedstawiająca pacyfikację Kopalni Wujek. Powiem Wam, że ta makieta jest na prawdę cudowna i strasznie dużo czasu musieli poświęcić na nią aby ją stworzyć.

Mam nadzieję, że już za niedługo ponownie pojawię się w Katowicach, ale nie ze szkołą tylko prywatnie, ponieważ wtedy będę miała znacznie więcej czasu na zwiedzanie miasta.


You Might Also Like

11 komentarze

  1. fajna wycieczka !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam nigdy nie byłam :/

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno tam nie byłam. Piekne zdjecia! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazwyczaj przy szkolnych wyjazdach chociaż jedna rzecz nas rozczaruje ;/ ale czas spędzony z klasą i znajomymi jakos to wynagradza :*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie to bardzo nieatrakcyjne turystycznie miasto, ale może dlatego że mam je na rzut beretem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym chciała odwiedzić Katowice, nigdy tam nie byłam, ale od około 2 lat jest to mój cel :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Musiało być super!
    Nigdy nie byłam w Katowicach, może w przyszłości zwiedzę :)

    http://sweetchilisweet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię teatrów z tego względu, że jest mało nawiązania do książek :D Nigdy nie byłam w Katowicach :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W Katowicach byłam nie raz i nie dwa, ale w odwiedzinach u cioci i wujka, przez co nigdy nie miałam szans, żeby zwiedzić to miasto, a jest po prostu piękne! Zdecydowanie muszę się tam wybrać w wakacje :)

    Buziaki :*
    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy