ulubieńcy stycznia 2k16

Jeszcze nie dawno pisałam ulubieńców grudnia, a teraz przyszedł czas na ulubieńców stycznia. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale moim zdaniem...

Jeszcze nie dawno pisałam ulubieńców grudnia, a teraz przyszedł czas na ulubieńców stycznia. Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale moim zdaniem czas leci bardzo szybko. Mam nadzieję, że gdy zaczną mi się ferie czas się zatrzyma i nie miną one tak szybko.

Pierwszym ulubieńcem jest matowa szminka firmy Golden Rose Velvet Mate odcień 12. Szminkę te rozprowadza się fantastycznie, a jeśli chodzi o nakładanie to nie trwa to jakoś specjalnie długo. Jej pigmentacja również jest wysokiej jakości, dlatego też nie trzeba nakładać jej nie wiadomo ile. Jeżeli chodzi o ich trwałość to również nie narzekam, spokojnie utrzyma się na ustach ok. 5 godzin, jak dla mnie to bardzo dużo, ponieważ porównując inne szminki utrzymują się znacznie gorzej, zwłaszcza te nie matowe.



Kolejnym ulubieńcem jest kolejny tusz do rzęs. Nie wiem czy wiecie, ale ja uwielbiam tusze do rzęs i mogłabym mieć ich ze 100, lecz szkoda mi na to pieniędzy, dlatego też mam ich tylko trzy (haha). Pierwsze wrażenia tego tuszą do dobre. Chociaż nie mogę przyznać, że jest bardzo dobry, ani że jest jakiś zły. Jest taki średni. Najważniejsze jest to że spełnił moje oczekiwania, ale nie do końca, ponieważ jego szczoteczka nie jest zadowalająca dlatego, że wolę grubsze.


Teraz coś co nie jest za bardzo spotykane na blogach takiego typu. A więc Panie i Panowie, przedstawiam Wam kolejnego ulubieńca, a nim jest gra "Diablo 3" Szczerze mówiąc to dziwię się samej sobie, że moim ulubieńcem jest jakaś gra, w którą z reguły grają chłopacy, zważywszy na to, że zawsze uważałam, że takie gry nie mają żadnego sensu. No ale po kilku namawianiach postanowiłam w to pograć i nie żałuję tej decyzji, ponieważ gra jest rewelacyjna. Jeśli nie wiecie o co chodzi w tej grze to już tłumaczę. W mieście spadła gwiazda i Twoja postać, którą sobie zrobisz ma uratować te miasto od demonów i innych jakiś potworów. Oraz trzeba tam się dowiedzieć dlaczego ona spadła i też po co.


Ostatnim ulubieńcem jest nowa piosenka Zayna Malika. Kiedyś w podstawówce byłam fanką One Direction i zawsze najbardziej uwielbiałam właśnie i Zayna, jejku jeśli ja sobie przypomnę to wszystko, te plakaty te piosenki, ale z dania na dzień przestawałam ich słuchać, a wieść o tym, że One Direction się rozpada, ponieważ Zayn odchodzi nie zrobiło to na mnie jakieś wielkiego smutku, racja było mi troszeczkę smutno zwłaszcza, że zawsze uważałam, że on miał najlepszy głos. Dlatego też wieść o tym, że zaczyna robić solową karierę ucieszyła mnie i to bardzo! I gdy usłyszałam jego oficjalną solową piosenkę jak i teledysk, szczęka mi opadła.



You Might Also Like

15 komentarze

  1. Ja też lubię te szminki, a co do piosenki jest całkiem fajna, chociaż wielką fanką Zayn'a nie jestem ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szminek nie używam ale tusz byłby dla mnie pewnie dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pomadka jest niezawodna ;) sprawdza się w każdej sytuacji i trzeba się dobrze nagimnastykować by się jej pozbyć z ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piosenka Zayna jest świetna :)
    uwielbiam Golden Rose, mają cudowne produkty
    mi właśnie w ferie czas leci jeszcze szybciej haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szminka ma piękny kolor, to fakt :D
    A piosenka przyjemna, ale jakoś nie wpadła mi w ucho, kwestia gustu :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O i ta piosenka <3 Świetni ulubieńcy :#

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki GR, mega jakość + niska cena, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam pomadkę GR genialne są !

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ta pomadka wydaje sie super ;3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ta piosenka również na mnie zrobiła wrażenie, suuper kolorek szminki!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ulubieńcy, bardzo ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam cieplutko! :)
    Mój blog♥
    Zapraszam do mnie :) Zaobserwujesz jeśli się spodoba? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ulubieńcy. Najbardziej podoba mi się szminka :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama poluję na te pomadki! Bardzo podoba mi się Twój blog!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy