moda na bloga

Przez kilka ostatnich miesięcy blogosfera zapełniła się nowymi blogami. Jak zaczynałam swoją przygodę z blogiem i założyłam mojego pierwsz...

Przez kilka ostatnich miesięcy blogosfera zapełniła się nowymi blogami. Jak zaczynałam swoją przygodę z blogiem i założyłam mojego pierwszego bloga to pojęcie tego słowa było zupełnie inne niż teraz. Wtedy słowo blog, kojarzyło każdemu się z czyjąś pasją, z czymś niesamowitym z czymś magicznym, a teraz? Teraz słowo ,,blog'' kojarzy się z czymś innym, a dokładniej z darmowymi ubraniami. Ja wiem, że to dobrze, że blogosfera rozwija się z dnia na dzień, ale po co nam kilka takich samych blogów, w których przekaz jest taki sam, a cel również jest taki sam, chodzi mi tutaj teraz o współpracę. Teraz blogi są głównie zakładane z korzyści. Czyli można się spodziewać, że piszą o tym co zjadły na śniadanie, obiad, kolację. Moim zdaniem jeśli ktoś zakłada bloga, to powinien wiedzieć po co, oraz jaki ma w tym cel. Oraz czy założenie tego bloga ma jakiś sens, ponieważ posty tego typu:
"Hej laski :) co tam u Was? Bo u mnie super hiper mega! A dlaczego już mówię, otóż na obiad miałam pizze XDDD"
nie są mile widziane.


You Might Also Like

21 komentarze

  1. W 100% się z Tobą zgadzam. Kiedyś blogowanie było oznaką pasji, pewnej dojrzałości. Teraz nie większość blogów i ich właścicieli niewiele ma z tym wspólnego. To przykre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety teraz blogi są zakładane w celu własnie darmowe wspolpracy. Jeśli nie piszesz z pasją i z serca to tak naprawdę nic z tego nie będzie bo czytelnik wyczuwa takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zycie, haha
    Warto skupic sie i czytac te lepsze blogi :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się Millie!
    Rozumiem, jakaś współpraca od czasu do czasu, w ramach wynagrodzenia blogera za jego ciężką pracę, ale bez przesady.
    Najbardziej śmieszy mnie chyba, gdy już 1 post jest wishlist'ą.. Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja założyłam bloga dlatgo że bardzo lubię kosmetyki, dlatego że chciałam podzielić się opinią o kosmetykach, może poznam też jakieś fajne osoby, to też byłby wielki plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie raz zbacza się z tej drogi pasji, celu, ponieważ każdy czasem traci wene i ma te lepsze posty i te gorsze ;) Ale w tym wieku nic już nie zaskakuje, bo czego się nie zrobi dla rzeczy materialnych ;)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda. Dużo blogów jest zakładane dla korzyści. Niestety nic z tym nie zrobimy. Ale jest jescze bardzo dużo blogów na których widać pasję. Nie mam nic przeciwko współpracom bo według mnie jest to taki bonus za "pracę" ale jeśli co drugi post to kolejna prośba o klikanie to jest to przegięcie :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz racje, zgadzam się z tobą w 100 %. Nawet znam jedną taką osobę z przykrością.
    Zapraszam do siebie, na także nową notkę! ---> Blog Ani Grabowskiej

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety takie czasy :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie spotkałam się z takimi blogami, choć wiadomo, na początkach początków "blogowałam" podobnie. Na szczęście to było z pięć lat temu. Ale wtedy nic nie słyszałam o korzyściach z bloga. Teraz tak się to rozrosło w mediach, że bloga ma prawie każdy. Jest pewna grupa osób, którą nazywam szarańczą - to jest chmara "pasjonatek" błagających klikanie i obsy. To smutne, że nie mają nawet ambicji popracowania nad sobą, bo dobry blog nie potrzebuje żebrania, aby zdobyć czytelników :) Ja się staram iść tą drogą i z czasem jest coraz lepiej :D
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tak. Ostatnio powstała bardzo wiele nowych blogów, zakładanych bez przemyślenia ;)


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie. Odkąd zaczęły się współprace z firmami to dziewczyny zaczęły zakładać blogi. I pomyśleć, że to tylko po to, żeby dostać coś za darmo x.x

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Do hasła "moda na bloga" przypomina mi się jedna sytuacja, gdy powiedziałam o moim blogu koleżance (dość bliskiej) i poprosiłam ją żeby nikomu nie mówiła. A ona opowiedziała mi "Przecież i tak się wszyscy dowiedzą, bo te wszystkie darmowe ciuchy itd." mnie aż wryło w podłogę, że ONA może tak sądzić, chciałam wtedy powiedzieć jej, że niech sama "uzbiera" przynajmniej 50 prawdziwych czytelników to pogadamy, ale się powstrzymałam tylko i wyłącznie z dobrego serca i braku siły na takie myślenie.

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety ale taka prawda. Teraz jest coraz więcej "blogów"

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze jest na coś moda, była na fotografie, na gotowanie, na aktywny styl życia, teraz jest na bloga
    Ja już w swoim życiu miałam trzy blogi i tak na prawdę dopiero trzecim faktycznie się zajęłam
    Zapraszam do siebie:
    Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również zauważyłam, że na blogowanie zrobiła się moda i teraz każdy zakłada sobie konto i pisze- nie z powołania, nie z pasji, a dlatego, że jest to modne. Niestety przez to ciężej wybić się blogerom, którzy naprawdę robią to dla siebie i czują, że to jest coś dla nich.
    Poruszyłaś bardzo interesujący temat, bardzo mi się spodobało
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Często można spotkać wpisy typu jak ten twój albo "Właśnie wróciłam z zakupów"
    To trochę smutne..
    http://ibaginska.blogspot.com/2016/02/iga-klucznik-photography.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia! ;)

    Zapraszaam :-)
    http://skate112.blogspot.com/2016/03/kosmetykimodafryzury.html?m=1

    http://skate112.blogspot.com/2016/03/stylizacja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

Obserwatorzy