JAK WYGLĄDA PRAWDZIWA MIŁOŚĆ?

2/15/2016

Żyjemy w takich czasach, że nic mnie nie zdziwi, na prawdę. Ale jednej sprawy nadal nie potrafię zrozumieć. Chodzi mi tutaj o miłość. Nie rozumiem związków przez internet, czyli znają się w rzeczywistym świecie, lecz udają, że się nie znają. Dopiero po przyjściu ze szkoły są " najlepszą " parą na świecie. Związek dla szpanu również mnie szokuje. Dwie osoby, które są ze sobą tylko po to aby być jeszcze bardziej popularniejszym w szkole. Nie potrafię tego pojąć, ponieważ po co być z osobą, której się szczerze nie kocha? Po co z nią być dla szpanu? A co jeśli oboje są z niewłaściwą osobą i ta idealna, ta prawdziwa miłość stoi obok nich, ale oni tego nie dostrzegają, ponieważ fejm jest znacznie ważniejszy niż prawdziwa miłość, prawda?

A teraz moimi słowami czym jest prawdziwa miłość:
Miłość jest bardzo ważna w życiu każdego  człowieka. Nie warto sobie robić z niej żartów i chodzić z kimś dla "beki" bo tak nam się podoba. Miłość powinno się szanować, ponieważ to ona odgrywa najważniejszą rolę w naszym życiu. Zdobywając miłość zdobywasz drugą połówkę. Czyli połowę swojej duszy, połowę swojego serca, połowę SAMEGO siebie. Jest nawet taki cudowny cytat, który na prawdę odzwierciedla naszą rzeczywistość a tutaj tekst tego cytatu:

 "Mówią, że kiedy rodzi się człowiek z nieba spada dusza i rozdziela się na dwie części.
Jedna z nich trafiła do kobiety, a druga do mężczyzny. A całe życie polega na tym, aby
znaleźć tę drugą połówkę. Połowę swojej duszy. Połowę swojego serca. Połowę samego siebie."

Cytat jest na prawdę cudowny, oraz daje bardzo dużo do myślenia. Osoby, które sądzą, że związek jest dla beki czy też dla fejmu powinny przeczytać go i zastanowić się nad tym, ponieważ ta druga osoba może kochać tę pierwszą i gdy dowie się co zrobiła ta osoba nie będzie za szczęśliwa...


25 komentarzy

  1. cytat naprawdę mega, zdjecia tez!:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat rzeczywiscie piękny :) uroczo razem wyglądacie :) szczęścia życzę :)
    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze zdjecia <3


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! :) Mega ładnie razem wyglądacie.
    Obserwuje! Blog Panny Grabowskiej

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytat bardzo piękny, a zdjęcia cudowne. Wszystkiego dobrego Ci życzę. Zapraszam na mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne słowa. :)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post
    zgadzam się we wszystkich kwestiach
    cudowne zdjęcia ☺ Obserwuję :)

    http://pyzapworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm... nie rozumiem... jestem w związku przez Internet czyli na odległość i że niby jak się z nim spotykam to udaję, że się nie znamy? :D Jednak chyba wiem o co Ci chodzi... wynikać to może po prostu z nieśmiałości i tego, że dużo więcej rozmawia się poprzez komunikatory niż spotyka się w rzeczywistości. No według mnie... jest to bardzo niekomfortowy związek, bo w miłości oboje powinni czuć się swobodnie w swoim towarzystwie. :D

    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post :) Pamiętam jak kiedyś trafiłam na takie urywki rozmów z małymi dziećmi jak odpowiadali na pytanie "czym jest miłość" - to było na prawdę przeurocze, ale takie prawdziwe :)
    Obserwuję !

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku zakochałam się w zdjęciach ;]
    Idealnie!

    By-Aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie rozumiem związków dla fejmu, szpanu czy tam kto co sobie wymyśli. Cytat jest cudny tak samo jak zdjęcia!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna para

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mega cudowne zdjęcia !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. woow, cudowne zdjęcia *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteście kochani. Cytat jest przecudowny
    Jestem tego samego zdania co ty.
    Nie przeżyłam jeszcze swojej miłości, nigdy z nikim nie byłam, bo wiedziałam, że to nie jest TO.
    Zapraszam do mnie http://hellomisskorabel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna z was para a słowa trafione w punkt ! gratuluję ! :*
    Obserwuję i zapraszam do mnie choć dopiero zaczynam ;))
    http://inlovewithdreams05.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia ! :* .
    Klikniesz pod zdjęciami w link z płaszczykiem ? Odwdzięczam się :) .

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/02/warm-winter-day.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten cytat jest przepiękny!
    Bardzo ładne zdjęcia.
    Jesteście cudowni! :) Życzę Wam duuużo szczęścia <3

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie jeszcze jest śmieszne ustawianie sobie związków na facebooku dla beki. :D
    Ale faktycznie do miłości powinniśmy podchodzić z szacunkiem! Urocze zdjęcia :)

    http://five-souls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cytat piękny ;)
    Świetny blog !
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo spodobał mi się cytat.
    http://filipwlabiryncieksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. słodkie zdjęcia ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

© Emilia Matyska. Design by FCD.