CO DAJE NAM PRAWDZIWE SZCZĘŚCIE?

Na próbnym egzaminie gimnazjalnym z języka polskiego, była do napisania rozprawka. Można powiedzieć, że jestem z niej zadowolona, nawet ba...

Na próbnym egzaminie gimnazjalnym z języka polskiego, była do napisania rozprawka. Można powiedzieć, że jestem z niej zadowolona, nawet bardzo, lecz sądzę, że  nie rozwinęłam tego tematu do końca. Temat tej rozprawki daje na prawdę dużo do myślenia, dlatego też postanowiłam napisać coś o tym na blogu, ale też postanowiłam bardziej zagłębić się w tym temacie.
"CO DAJE NAM PRAWDZIWE SZCZĘŚCIE?"

W naszych czasach wszystko daje nam szczęście, a raczej tak nam się wydaję. Dzieci, młodzież, a nawet dorośli są uzależnieni od swoich elektronicznych zabawek sądząc, że to daje im prawdziwe szczęście. Pytanie jest takie. Czy to jest prawda? Czy materialistyczne rzeczy mogą dać nam szczęście? Nie wiem jak brzmi Wasza odpowiedź, ale moja brzmi zdecydowanie nie. Zgadzam się tylko i wyłącznie z tym, że te wszystkie: laptopy, telefony, tablety itp. dają nam szczęście na pięć minut, a szczęście, które trwa pięć minut nie jest prawdziwym szczęściem. Prawdziwe szczęście daje nam rodzina. Nasza kochająca rodzina, która nie da nam kopa w dupę w tych cięższych chwilach. To właśnie nasi rodzice wspierają nas od dziecka, wierzą w nasze plany, nawet w te nie możliwe do wykonania. Oprócz rodziny prawdziwe szczęście może dać nam prawdziwa przyjaciółka lub przyjaciel. Uwierzcie mi na słowo, wiem co piszę. Przyjaciel to taka osoba, która pomoże Ci w tych trudnych chwilach, pocieszy. Przyjaźń w życiu człowieka jest bardzo ważna, czasami nawet może ona uratować komuś życie. Tak było z Oskarem z książki pt. ,,Oskar i pani Róża" Jeśli czytaliście tę książkę lub oglądaliście film wiecie, że Oskar był chory i pewnego dnia poznał Panią Różę, z którą chciał się zaprzyjaźnić. Jeśli dobrze pamiętam Pani Róża z początku nie była do tego chętna, ale po pewnym czasie pokochała go. Zaprzyjaźnili się i Oskar przez ostatnie miesiące swojego życia był na prawdę szczęśliwy, a to dlatego, że miał prawdziwą przyjaciółkę, która była zawsze przy nim. Owszem przyjaźń jest ważna w życiu człowieka, lecz jest jeszcze coś. Można nawet powiedzieć, że jest to znacznie ważniejsze niż przyjaźń. Tak. Chodzi mi tutaj o miłość, czyli o drugą połówkę. Nic tak nie daję prawdziwego szczęścia jak druga połówka, która rozumie Cię bez słów. To on martwi się o Ciebie i zrobi wszystko aby żyło Ci się jak najlepiej. To ta połówka widzi od razu, że jesteś zła, smutna czy szczęśliwa. Gdy Ty jesteś szczęśliwa on również. Gdy Ty jesteś smutna on też. Podsumowując moją wypowiedź stwierdzam iż prawdziwe szczęście daje nam rodzina, przyjaźń oraz osoba kochająca Cię całym swoim sercem.


You Might Also Like

9 komentarze

  1. To prawda o czym piszesz. Ja niestety nie mam przyjaciółki.

    OdpowiedzUsuń
  2. doszlas do swietnych wioskow, bo wszystko to jest prawda i do tego sprowadza :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia!
    I świetnie napisane :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokladnie! Właśnie to daje nam szczęście :3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szczęście dają mi przede wszystkim przyjaciele i rodzina oraz inni, nieco dalsi znajomi :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze napisane, przynajmniej z mojego punktu widzenia. Zostaje z tobą. Jestem z
    www.opowiadaniatomojezyci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisałam również tą rozprawkę i muszę powiedzieć, że temat był trafiony idealnie. Sama uważam się za osobę szczęśliwą i wiem, jak te szczęście posiąść, więc rozpisałam się w tym wypracowanku nie mało. Cieszę się, że poruszyłaś ten temat, bo bardzo mi się on podoba. Mam podobne podejście co ty ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Może to trochę dziwne, ale na próbnym egzaminie z polskiego miałam właśnie temat o szczęściu i dałam bardzo podobne argumenty ;P

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, masz bardzo ładna twarz :)
    Pozdrawiam i zapraszam na www.adaszczerbicka.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy