TROCHĘ O MOJEJ PRZYSZŁOŚCI

Jak widzę swoją przyszłość? W jakim zawodzie się widzę?  Gdzie się widzę, w przyszłości? Z kim się widzę?  To jest tylko garstka pytań, k...

Jak widzę swoją przyszłość? W jakim zawodzie się widzę?  Gdzie się widzę, w przyszłości? Z kim się widzę? 
To jest tylko garstka pytań, które zadaje sobie praktycznie każdego dnia. Codziennie zastanawiam się jakby wyglądała moja przyszłość, lub po prostu sobie ją wymyślam. Na dzień dzisiejszy wiem tylko tyle, że nie widzę mojej przyszłości, w Polsce. Jedynie widzę tutaj start mojej dorosłości, lecz jeśli stanę na nogi i będę miała wystarczająco pieniędzy przeprowadzę się za granicę. Wiem również to że chciałabym mieszkać, w Stanach Zjednoczonych. Każdy kto zna mnie bardzo dobrze wie o tym ponieważ mówię, o tym za każdym razem gdy rozmawiamy, o swojej przyszłości. Wiem, że aby dostać się do Stanów to trzeba mieć troszeczkę cierpliwości itp. ponieważ trzeba ubiegać się o wize, a aby ją dostać to trzeba starać się latami, a czasami nawet i całe swoje życie. Także jeśli Stany Zjednoczone mi nie wypalą zostanie inny kraj taka Hiszpania lub Szwecja.
Skoro mowa już o innych krajach, to mogę Wam wyznać, że chciałabym aby w moim dorosłym życiu było wiele przygód, także chciałabym dużo podróżować i zwiedzić większość krajów. Gdy powiedziałam to rodzinie odpowiedzieli mi że to nie jest możliwe, lecz ja wiem, że to jest możliwe. Wszystko czego chcesz stanie się rzeczywiste, jeśli zaczniesz na to ciężko pracować, mimo iż na drodze do tego celu, będzie wiele przeszkód wierzę, że mi się uda...

Jaki zawód... Na dzień dzisiejszy chciałabym aby mój zawód był powiązany z tym co lubię najbardziej robić czyli z fotografią oraz podróżowaniem. A jeśli chodzi, o wybór nowej szkoły, to te decyzję mam już podjętą od początku wakacji. Chciałabym pójść do technikum hotelarskiego. W połowie te decyzję zawdzięczam mojej siostrze ponieważ to ona poszła na ten kierunek do szkoły i zaczęło mnie to kręcić. Pewnego dnia stwierdziłam " hej, zawód hotelarski jest bardzo przyszłościowy i daje wiele możliwości, także warto spróbować! " w dodatku do tej szkoły gdzie ja mam zamiar pójść zrobili teraz kursy barmańskie itp. także po wyjściu z tej szkoły będę robiła dobre drinki ( haha. )

Jeśli chodzi, o studia to nie wiem czy się na nie wybieram, a jeśli już to tylko i wyłącznie zaocznie, ponieważ po wyjściu z technikum wolałabym się bardziej skupić na znalezieniu sobie dobrze płatnej posady, w jakimś hotelu aby zacząć zarabiać na moją wielką przeprowadzkę za granicę... A, wracając do wcześniejszego tematu. Jak już pisałam wyżej jeśli mam iść na studia to tylko zaocznie i poszłabym w kierunku fotografii. Jak wiecie fotografia to moja główna pasja i chciałabym rozszeżyć moją wiedzę na jej temat. I również, w przyszłości chciałabym otworzyć  swoje własne studio fotograficzne...

Jak widzicie plany to ja mam i to bardzo duże, które będą mnie  kosztować dużego poświęcenia, ale czego się nie robi dla swoich marzeń no i jak pisałam wcześniej jeśli zależy nam na czymś tak bardzo to powinno to się udać, jeśli damy za to jakąś cenę, bo nic nam przecież nie spadnie z nieba...

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Hmmm...bardzo fajny i ciekawy wpis ;)) ogólnie blog też świetny..oby tak dalej ;))
    Zapraszam na mojego ;))

    http://carolinaimage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny i ciekawy post :)
    Zdjęcia są naprawdę genialne
    Obserwuje :)
    onlybooks-jdb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obys podjela jak najlepsze decyzje!:*

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja. jeśli tylko chcemy, możemy to osiągnąć! Wsyztsko jest możliwe. Ja mam na przyszłosć mnóstwo planów i jak Ty - nie zamierzam zostaćw Polsce. Również obserwuję, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o mnie, o moją przyszłośc - plany na na nie sięgaja dalej niż rok do przodu haha ;D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, a w dodatku podoba mi się Twój szablon, hihi :)
    Zapraszam na nowy post <3
    bitherphobia.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że spełnisz swoje marzenia :). Zawsze trzeba wierzyć, że nam się uda.

    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem bardzo ambitną osobą i mam już plan na życie na najbliższe 15 lat! ;D Życzę Ci, by wszystko potoczyło się po Twojej myśli!

    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wpisz natomiast czarny płaszcz jest rewelacyjy. :)
    Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja trafia w 100% w mój gust ;) Ja też kocham podróże i przygody zrobię wszystko by w przyszłości móc się spełniać oraz żyć tak jak lubię ;) pozdrawiam ;)

    http://fashionandginewrah.blogspot.com/2016/01/dark-side.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie lubię planować sobie przyszłości, żyję chwilą i taka jestem najszczęśliwsza :)


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również chciałabym wiązać swoją przyszłość z fotografią ale nie wiem jak to wyjdzie :). Co do przeprowadzki mnie najbardziej ciągnie do Sydney, LA, Californi... myślę że ogólnie za granicą jest większa możliwość rozwijania się niż w Polsce. U mnie w mieście jest bardzo mały wybór, jeśli chodzi o szkoły. Technikum hotelarskie brzmi świetnie i słyszałam wiele dobrego o tym kierunku.
    http://jejwysokoscjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz fajny styl pisania , super zdjęcia :) .
    Poklikasz u mnie pod zdjęciami w link z kurtką ? Odwdzięczam się :) .
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/01/just-nothing.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Też często rozmyślam o swojej przyszłości - głównie skupiam się na wyborze liceum/ technikum, ale co do zawodu to bardzo chciałabym być prawnikiem :) Niby wydaje się niemożliwe, ale może jednak :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy