KAŻDA CHWILA JEST WYJĄTKOWA #2

Ostatnio zaczęłam przeglądać moje posty dodane w 2k15 roku i natknęłam się tam na posta pod tytułem " każda chwila jest wyjątkowa ...


Ostatnio zaczęłam przeglądać moje posty dodane w 2k15 roku i natknęłam się tam na posta pod tytułem " każda chwila jest wyjątkowa " zauważyłam również, że ten post ma najwięcej wyświetleń ze wszystkich postów, które dodałam w tamtym roku. Z racji, że nie napisałam tam za dużo postanowiłam, że pojawi się druga część tego postu czyli kontynuacja. Mam nadzieję, że ta część spodoba się tak samo jak poprzednia, a więc zapraszam do czytania.

Każdy z nas, chociaż raz w życiu zmarnował jakąś chwilę w swoim życiu, po to aby zastanowić się nad jakąś chwilą ze swojego życia i pytając siebie samego " dlaczego ten dzień był taki, a nie inny? " Przez takie coś nie zdajemy sobie sprawy, że każdy nasz dzień jest wyjątkowy oraz, że każdy dzień jest po coś. Każdego dnia mamy nowe przygody. Każdego dnia uczymy się czegoś nowego, nawet tego dnia, gdy są złe chwile. Uwierzcie mi, wiem co piszę. Na początku roku 2k15 chciałam cofnąć czas, aby niektóre chwile z mojego życia potoczyły się całkiem inaczej, lecz z upływem czasu zrozumiałam  to co miałam zrozumieć i dostałam nową lekcję od życia. Ta lekcja jest dla mnie bardzo wartościowa, dzięki niej otworzyłam się znacznie bardziej na świat i nie przejmuję się już jakimś małymi drobnostkami oraz wydarzeniami.

Mogę się przyznać, że sama kiedyś marnowałam swoje życie zastanawiając się dlaczego ten dzień potoczył się tak, a inny tak. Z reguły działo się to wtedy kiedy w moim życiu było na prawdę kiepsko. Na szczęście doszłam do wniosku, że to nic nie da, no bo jak? Jak płacz i zastanawianie się nad tym dniem ma nam pomóc? W końcu wzięłam się w garść, wstałam i poszłam dalej. Rzeczy, które stały się w dalekiej przeszłości nie mogą nam przeszkodzić w dalszym życiu, ponieważ przez nie nie będziemy mogli normalnie funkcjonować oraz spełniać swoich marzeń.

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia! Ja również kiedyś marnowałam czas zastanawiając się nad tym pytanie, teraz jednak w ogóle o tym nie myślę :)
    alicce-alice.blogspot.com
    + zostawiam obserwację, super blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację oraz za miłe słowa co do bloga:D

      Usuń
  2. wlasnie - po co tak powracac, to nic nie zmieni. Zmienic cos mozemy jedynie my sami. :)
    Kazdy nowy dzien to nowe doswiadczenia, przygody..

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam rację każdy dzień jest inny, wyjątkowy i tak samo nieprzewidywalny :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post. Warto cieszyć się każdą chwilą :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  5. Święte słowa, warto wziąć je sobie do serca, aha i ta spódniczka wygrywa! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja <3 masz rację :) zgadzam sie w pełni z tym co napisałaś :) kazda chwila jest wyjatkowa.. trzeba mniej myśleć i wiecej działac i cieszyc sie z życia :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie! Musimy cieszyć się każdą chwilą! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. powinniśmy cieszyć się terazniejszością, a nie zastanawiać się nad tym co już było i nie mamy wpływu :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto cieszyć się każdą chwilą ;) Masz śliczny wygląd bloga i zdjęcia.
    http://mary-and-mint.blogspot.com/ klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się :) Korzystajmy z życia i nie żałujmy żadnej chwili, zostaje tu na dłużej, obserwuje :*



    OdpowiedzUsuń
  11. każda chwila potrafi nas czegoś nauczyć, więc masz rację, nie warto rozpamiętywać oraz żałować czegokolwiek :)
    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestesmy po prostu krolami swojego zycia. Jakimi krolami bedziemy, zalezy tylko od nas...

    Super post, obserwuje :)

    ★Choco Milk★

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy