inspiracje

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór. Jak mogliście zauważyć w tamtym tygodniu w czwartek post się nie pojawił. To wszystko było spowodowan...

Dzień dobry, a raczej dobry wieczór.

Jak mogliście zauważyć w tamtym tygodniu w czwartek post się nie pojawił. To wszystko było spowodowane szkołą, było strasznie dużo nauki, zresztą jak pod każdy koniec semestru. Oceny już są wystawione, jeśli mam być szczera to jestem nawet zadowolona, ale wiem, że mogło być lepiej, zwłaszcza z angielskiego, no ale przed nami jeszcze jeden semestr także jest szansa na poprawę.

Dzisiaj postanowiłam przyjść z nieco luźniejszym postem, ponieważ ostatnim czasem cały czas jest tematyczny post i nie ma żadnych inspiracji.
 Inspiracje jak zwykle zaczerpnięte z tumblr'a. Tumblr to moje drugie życie ( oczywiście blog jest na pierwszym ) na prawdę, mogę siedzieć i przeglądać na nim zdjęcia godzinami. Jak każdy z Was wie jestem przeciwniczką kolorów. Jedynie toleruję biały, czarny oraz szary dlatego też każda inspiracja, którą zamieściłam w dzisiejszym poście  jest w tych kolorach. Aby nie przedłużać zapraszam do oglądania. Uprzedzam, że zdjęć nie jest za dużo.


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja też bardzo lubię tumblr'a, codziennie wchodzę na niego i dodaje na swojego bloga nowe motywacje :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie przepadam z kolorami :) i również tumblr to moje drugie życie hahaha. Bardzo podobają mi się te inspiracje, aż zaobserwowałam Twojego bloga :D
    Zapraszam do mnie :3 klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O, nawet pojawiła się moja ulubiona siostra Jenner :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pościk! Obserwuję od dawna ♥ ♥

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje :) Uwielbiam tego typu posty. (I również jestem wielką miłośniczką Tumblera :)).
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne ;3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post i zdjęcia :)
    Mogłabyś wejść do mnie i kliknąć w rzeczy?
    onlybooks-jdb.blogspot.com
    Z góry dziękuje x

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te zdjęcia, co prawda nie są jakoś szczególnie inspirujące, ale bardzo ładne, jak to na tumblrze ;]
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam szukać inspiracji na Tumblr, który jest ogromną kopalnią :)
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta fryzura na końcu bardzo mi się podoba. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który jest dla mnie motywacją.
Jeśli zaobserwujesz napisz, a postaram się zrewanżować.
Każdy zostawiony adres bloga staram się odwiedzać.
Weryfikacja obrazkowa wyłączona.

SHE IN

SheIn -Your Online Fashion Vintage Dress

ROMWE

Romwe Maxi dress

Flickr Images

Obserwatorzy